• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

16 listopada 2017

20 KART Z CYTATAMI I GRAFIKAMI - DO POBRANIA ZA DARMO!


 
Przez kilka miesięcy miałam ogromny dylemat czy trwać przy obecnej formule bloga i mojej działalności zawodowej, czy iść za głosem serca i po prostu dać się nieść temu co mnie fascynuje i pociąga. Już wiem. Dzięki spotkanym mądrym ludziom, książkom, które magicznie znalazły mnie w tym momencie, gdy ich potrzebowałam. Blog to ja. Firma to ja. Jeśli ja się zmieniam - blog i firma także musi. To zupełnie naturalny proces.

     Nic się nie skończyło, a zaczęło - kolejne i nowe. Ręce ubrudzone tuszem, nocne malowanie, rozwijanie się, poznawanie i odkrywanie na nowo dawno zapomnianych i przykurzonych umiejętności. Znów poczułam, że coś mnie niesie, zmusza mnie rano do wstania, cieszy.




Życie jest za krótkie by bać się próbować nowego, by dać się udomowić, ugłaskać, założyć sobie kaganiec i zamknąć w ramy.



   
Nie bójcie się, że nagle zacznę pisać o skakaniu ze spadochronem (chociaż - czemu nie?!!), wyprawie dookoła świata czy byciem cyfrowym nomadą. To nie będzie drastyczna zmiana, może część z Was nawet jej nie zauważy. 



     W ramach podziękowania tym najwytrwalszym, którzy jeszcze tu zaglądają i powitania nowych czytelników - mam dla Was próbkę tego, czym zajmowałam się w ostatnich tygodniach. Biorąc się za bary z nowymi wyzwaniami, których chciałam doświadczyć, wzięłam udział w zabawach kreatywnych na instagramie, które każdego dnia pomagały mi i mobilizowały mnie do pracy nad sobą i swoim warsztatem. Dzięki nim przez dwa miesiące tworzyłam wiele rysunków i grafik. Dziś dostajecie ich dużą część ode mnie w prezencie - w postaci gotowych kart do wydrukowania.




Grafiki są zebrane w formatach A4 i możecie je pobrać z mojego Dysku Google. Linki do nich znajdziecie poniżej. Musicie tylko kliknąć na wybrany wzór (do wyboru karty z cytatami i karty z ziołami i kwiatami) i ze strony, która się otworzy – zapisać plik. 







Wszystkie grafiki są:

  • przygotowane w wysokiej jakości druku (300 dpi),
  • można je drukować na każdym rodzaju papieru,
  • wymiary każdej karty to A4 (29,7x21cm) - 4 sztuki. Na każdej odpowiednio cztery lub sześć rysunków/cytatów,
  • pliki zapisane są w formacie PDF do druku,
  • łącznie, po docięciu, macie do wykorzystania aż 20 kart!
  • możecie używać ich robiąc zdjęcia na instagramie lub facebooku, 
  • możecie włożyć piękny cytat ukochanemu do torebki ze śniadaniem, lub przywitać ukochaną kładąc jej dobre słowo na poduszce, 
  • możecie zawiesić w biurze, salonie i kuchni i każdym innym zakamarku domu,
  • wykorzystujcie je do woli, ale tylko do użytku własnego, drukujcie (najlepiej na sztywniejszym kartonie  np. kartce z bloku technicznego!) i rozdawajcie innym.
  • grafiki nie są do użytku komercyjnego, nie kopiujcie ich i nie wykorzystujcie zarobkowo!





Będzie mi ogromnie miło kiedy publikowane w social media zdjęcia oznaczycie hashtagiem #anything_anna lub oznaczycie bezpośrednio mnie 

  • instagram @anything_anna
  • facebook @anything.anna
Bardzo chętnie pokażę je także u mnie - np. na blogu, fanpage'u lub instastories.  

Miłego użytkowania i koniecznie dajcie znać w komentarzach jak Wam się podobają te grafiki i jakie jeszcze chcielibyście pobrać w niedalekiej przyszłości!



NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco