• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 grudnia 2014

It's beginning to look a lot like Christmas....

Już tak niewiele czasu do Gwiazdki...znów mam wrażenie, że nie nacieszyłam się dekoracjami, nie wchłonęłam wystarczająco wszystkimi zmysłami świątecznej atmosfery...Grudzień zawsze umyka tak szybko...dlatego zatrzymuję chwile w kadrze (choć ostarnio nie jest łatwo, fotograficznie wszystko sprzysięgło się przeciw mnie. Teraz jeszcze karta pamięci twierdzi, że jest pełna po jednym zdjęciu)...

Moje dekoracje są proste, najprostsze. Drewno, szkło, papier...natura. Dużo bieli. i światło.





 




Znów wymuszony przestój skłonił mnie do zabawy papierem. to taki wdzięczny materiał, prawda? Z jednej białej kartki, jaką można zapisać w parę sekund może powstać piękna ozdoba na lata. W moim rodzinnym domu jest taka gwiazdka zrobiona przez mojego tatę wiele lat temu. Z gazety. Jest piękna. Wyjątkowa. Zawsze ma miejsce na choince.










Jak mija Wam ostatnia przedświąteczna sobota? Pracujecie, sprzątacie, pieczecie? A może odpoczywacie w pidżamach? My dziś rodzinnie - czteropokoleniowo - lepimy pierogi. To będzie bardzo intensywny dzień.




Miłego dnia!!!

I cieszcie się z każdej grudniowej minuty :) 

18 komentarzy:

  1. U nad jutro rodzinne pieczenie i dekorowanie pierniczków :-) piękne dekoracje, proste lecz efektowne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adania u nas również pierniczki w planach na jutro :) Dziś było treściwiej, pierogi, bigos, pasztet :)

      Usuń
  2. Ale tu u Ciebie pięknie,uwielbiam takie naturalne kolory.Nie sądziłam nawet że ozdoby świąteczne bez czerwieni mogą być aż tak bardzo świąteczne,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dwóch lat nie ma czerwieni na Święta w moim domu - tylko dzieci mają akcenty w swoich pokojach...tak lubię chyba bardziej...biel i drewno, zwłaszcza, gdy za oknem tej bieli brak

      Usuń
  3. Ania pieknie u ciebie. a masz jakies tutorialne na tegwiazdki i bombki z papieru ? bede wdzieczna za linki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza za chwilkę zrobię update, poszukam tych diy, bo te ozdoby robiłam rok temu :)

      Usuń
  4. Jest bardzo pracowicie. Mała przeprowadzka z wielkim bagażem. Teraz mała przerwa na kawę, korzystam, zaglądam, inspiruję się w urządzaniu swojego kącika. I całe szczęście że i tu zajrzałam. Jest przyjemnie i pięknie. Dziękuje.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło :) To ja dziękuję za takie ciepłe słowa. Życzę szybkiej i bezbolesnej poprzeprowadzkowej organizacji :)

      Usuń
  5. Aniu prześliczne są te Twoje dekoracje. Papierowe cuda z origami, poroże no no no... :) buźki i ja tez byłabym wdzięczna za tutoriale na origami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anuś :* Za chwilkę wstawię tutoriale :)

      Usuń
  6. Piękne dekoracje bardzo lubię takie proste formy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - są pełne wdzięku i uspokajają nieco...

      Usuń
  7. Fajne te papierowe dekoracje:) Ostatnie zdjęcie ma moc, bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? Tak pięknie gra światło i cień w domu za dnia...

      Usuń
  8. A ja wybrałam się z moją serdeczną koleżanką na kawę i ciacho... Relaks :) Jutro rodzinne ubieranie choinki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo! Moim postanowieniem jest zrobienie wszystkiego do poniedziałku...od wtorku odpoczywam i napawam się atmosferą i zajadam pyszności razem z dziećmi. Najlepiej w szlafrokach i z Michaelem Buble w tle :)

      Usuń
  9. Piękne ozdoby wprowadzają w świąteczny klimat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od wczoraj składam gwiazdki na prezenty :) Moje są czerwono różowe...a opakuję prezenty w srebrny papier - ale już nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco