• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

18 grudnia 2014

Szybkie DIY dla tych, co lubią pogwiazdorzyć!

Gwiazdki, gwiazdeczki...uwielbiam ich motyw, który towarzyszy mi przez calutki rok. Jakże mogłoby zabraknąć ich u mnie w grudniu, kiedy są jednym z najpiękniejszych symboli zbliżających się Świąt. Papierowe, świetlne, drewniane...a w tym roku także koralikowe!


Macie ochotę na szybciutkie DIY, które umili każdy wieczór? Zrobienie jednej gwiazdki nie trwa nawet 5 minut, a efekt jest cudowny. Moje już wiszą na choince i ścianach. I czekam na dostawę drewnianych koralików, bo mam apetyt na więcej!

Zaczynamy?


Przygotujcie sobie (na jedną gwiazdkę):
  • 30 koralików z dziurką (drewniane, akrylowe, plastikowe)
  • bawełniane nici lub wędkarską żyłkę - długie, podwójne
  • igłę
  • nożyczki
  • instrukcja obrazkowa (znaleziona TUTAJ)




12 koralików nawlekamy na bawełnianą podwójną nić. Za ostatnim koralikiem łapiemy supełek przed pierwszym koralikiem i zaciągamy nitkę przewlekając ją ponownie przez ostatni koralik






na nitkę nawlekamy dwa koraliki i przewlekamy ją przez drugi w kolejności koralik w kółku (czyli omijamy jeden koralik i wbijamy się w co drugi). Tę czynność powtarzamy jeszcze 5 razy.




Teraz z pozoru najbardziej skomplikowana część - ale tylko przy pierwszym podejściu. gwarantuję, że potem będziecie robić te gwiazdki z zamkniętymi oczami!
Przewlekamy nitkę przez koralik z "drugiego" piętra, nawlekamy jednej koralik i wracamy przez dwa piętra. wszystko razy sześć. Na końcu ostatniego ramienia naszej gwiazdy robimy pętelkę, która będzie służyła do zawieszania jej gdzie tylko chcemy.



I gotowe!!!!
Prawda, że szybko, łatwo i przyjemnie?






Takie samodzielnie wykonane ozdoby możemy zawiesić na choince, przykleić taśmą do ściany lub ozdobić nimi prezenty dla najbliższych.



To jak?
zabieramy się do pracy :)



42 komentarze:

  1. Ale to fajne. Namówiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaa! Gdzie dostanę takie koraliki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agula, ja zamawiałam na alledrogo, ale pewnie w Poznaniu dostaniesz od ręki :)

      Usuń
  3. Super pomysł, gdzieś mam takie koraliki, chyba skorzystam z Twojego kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Ja dziś jestem w domu i produkcja trwa :)

      Usuń
  4. PRZEPIEKNE GWIAZDECZKI, MUSZĘ SPRÓBOWAĆ SOBIE TAKIE ZROBIĆ, UROCZE... A WIANUSZEK NA TABLICY - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P Trochę nabazgrany ten wianuszek, ale ma swój urok :) Do zrobienia gwiazdki na prawdę zachęcam, jest mega prosta i efekt jest piękny

      Usuń
  5. Świetne gwiazdki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze gwiazdeczki, chyba spróbuję takie zrobić :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewalacyjne :) normalnie przesada, że to się samo tak układa :) myślałam, że to drut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proste nawet, a myslalam że nie zdołam tego ogarnąć:) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne se takie gwaizdeczki, ogromnie mi się podobają :))
    Pozdrawiam gorąco
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania piekne sa te gwiazdki :) i miałam juz przestac koralikować w tym roku ale nie przestane i to twoja wina ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jakie super :-) Też chyba takie sobie zrobię:-P
    Ale Twoje rzeczy mi się podobają chyba muszę do Ciebie napisać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam :) I koniecznie spróbuj gwiazdkę!

      Usuń
  12. Śliczne gwiazdki! Bardzo podoba mi się sposób w jaki je zaprezentowałaś ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przy okazji moje domowe biuro zyskało świąteczny akcent :)

      Usuń
  13. niesamowite i takie proste, szkoda, że dopiero teraz wpadłam do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, zrobienie jednej gwiazdki na prawdę trwa 5 min, więc czasu jest mnóstwo :)

      Usuń
  14. Świetne te gwiazdki! (Gdzie są moje koraliki?) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne te gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te gwiazdki! Muszę się koniecznie zaopatrzyć w koraliki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czad! A ja mam takie długaśne, drewniane, czerwone korale. Tylko biały spray.
    Super pomysł. Jak wystarczy czasu, chętnie skorzystam z Twojego DIY!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne ale znam siebie coś bym zepsuła hihi
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowe, teraz tylko lecieć po takie korale i można zaczynac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super! Szkoda tylko, że nie mam koralików i nie mam gdzie ich kupić na mieście... Ale coś wymyślę innego z gwiazdkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I kolejne cudo! Kradnę do siebie... Koraliki już zamówione :) Oby zdążyły dojechać..

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne Diy, wygląda proste do zrobienia,ale zobaczę w praktyce:) Pozdrawiam gwiazdkowo:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł i te ozdoby takie naturalne, proste, bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco