• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

4 listopada 2014

Abecadło z pieca spadło....

Bardzo się potłukło...

Na szczęście, nic jak do tej pory nie tłucze się w warsztacie.
No dobrze.
Ja się tłukę.
Od rana.
Bywa, że do wieczora.
Przygotowania do najpiękniejszych dni w roku ruszyły pełną parą, ale dziś jeszcze nie o nich.
Dziś o literkach, bo to ich powstaje ostatnio najwięcej.
Stare, nowe, drewniane, woskowane, w paski, kropki, kolorowe...

Lubicie typografię?
Macie w swoich domach?
A może dopiero planujecie?

Litery i napisy z nich to bardzo miły spersonalizowany prezent dla każdego. Wiem coś o tym!








 




A jaki napis wybralibyście dla siebie?


25 komentarzy:

  1. litery z pierwszych zdjęc są po prostu rewelacyjne i nie można obok nich przejsc obojętnie! wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że większości podobają się litery ze starego drewna. To też moi ulubieńcy

      Usuń
  2. Cudo te litery... :-) Piękne... To coś co lubię... I zdjęcia super zrobione:-)
    Pozdrawiam... Ślicznie u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. :) ja bym wybrała napis "kama" :)))
    Piękne cudności:)
    Pozdrawiam!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się wszystkie bez wyjątku. Świetna robota
    Pozdrawiam. viola

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge się zdecydować, które najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serce należy do starego drewna...chyba już na zawsze

      Usuń
  6. piekne litery. bardzo luybie typografie :) teraz nawet szykuje baecadło i cyfry dla Yosiego do pokoju.. ale w moim "materiale" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia??? Kiedyś pisali do mnie ciekawi ludzie z fajnym projektem. Robili zdjęcia literom alfabetu "ukrytym" w naturze i architekturze. Piękne to było

      Usuń
  7. Zdolna jesteś :))) a literki cudne :)))
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te w stylu starych są powalające po prostu... uwielbiam <3

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ja mam mnóstwo...z każdego kąta wygląda jakaś litera, cyfra bądź napis ;-)...taka moja słabość...i ulegam jej nieustannie. Ponieważ jestem miłośniczką czerni najbardziej spodobały mi się postarzane twory...muszę przyznać, że są booskie ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te Twoje literki, ja wolę te "podpalone" cudaki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Ja ostatnio byłam tak napalona na posiadanie takiej własnej drewnianej litery, że wycięłam ją laubzegą ze starej deski do krojenia:D Ale nie wygląda chyba tak dobrze, jak te Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne litery, mi się bardzo podobają te w kropki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są. ja planuję dopiero zakup...myślę że zacznę od litery L:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco