• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

14 listopada 2013

Walking in a winter wonderland....

Uwielbiam ten czas przed Bożym Narodzeniem...

Najpiękniejsze jest to oczekiwanie

przygotowania

zapach piernika

korzenne przyprawy

lampki i światełka


Dla Was przygotowałam parę świątecznych drobiazgów






















Patera LISMA - seria SCRAPWOOD






Obiecałam sobie, że do Mikołajek poświęcam czas na prace do butiku, a od 6-go grudnia przygotowuję dom i prezenty dla bliskich...


To będzie czas dla dzieci, rodziny i domu....


14 komentarzy:

  1. Na prawdę piękne zdjęcie! Jeśli miałabyś ochotę na udział w Świątecznym Konkursie DIY to zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Proste a tyle uroku i świątecznego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny, nieco skandynawski style. Masz klase dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu tez uwielbiam ten czas przygotowan, oczekiwania. Juz obmyslam dekoracje,a wczoraj kupilam mala domowa choinke (szybko nie) ale byla tak fajna ze balam sie ze w grudniu juz nie dostane.

    Przepiekne rzeczy stworzylas.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze drobiazgi !!! Muszę się zaopatrzyć w drewniane gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!zdolna kobieta:)ale mi się rozmarzyło swiatecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, gwiazdki przyciągają największą uwagę. Co do zapachów to ja osobiście uwielbiam zapach goździków powbijanych w pomarańczę <333

    OdpowiedzUsuń
  8. alez cudne fotki, ja tez kocham ten klimat i juz nie moge sie doczekac;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimowo, świątecznie, nastrojowo:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco