• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

29 listopada 2013

Pierwsze mrozy i zimowe zakupy :)

Za oknem pierwszy mróz, a w domu przyjemne ciepło i ogień trzaskający w kominku...

dziergane poduchy i pledy, ciepłe światło Cottonballowych kulek, modrzewiowe gałązki i postarzane drewno...
Oj uwielbiam te dekoracje i elementy wyposażenia domu !



I tak sobie wczoraj ustawiałam, przestawiałam, fotografowałam (grzejąc się przy okazji przy kominku :P) i robiąc tę fotkę pomyślałam sobie, że akurat w tym zakątku domku rządzi...Westwing :p
Większość moich zakupowych łowów w tym klubie znalazła się właśnie w salonie koło kominka - drewniana bielona taca, ukochany czarny jak noc kandelabr i wielki wazon z grubego dymionego szkła...

Zimą uwielbiam je najbardziej!!!!



Dlatego właśnie szykuję się do kolejnego polowania! i już mam parę rzeczy na oku, tylko - jak zawsze - wielkie dylematy co wybrać??
Pomożecie?

Moje absolutne hity i typy na sezon zimowy :)

Oczywiście "drewniaki" - (z przyjemnością stwierdzam, że od moich ostatnich zakupów ceny produktów w kampaniach są przyjemniejsze dla portfela :) )





Żródło: Westwing

Czy ja już wspominałam, że kocham drewno? :)



I błyszczące błyszczące :) Najbardziej lubię, gdy odbijają się w nich świeczki, lampki choinkowe i ogień z kominka....
Srebro, biel i czerń czy może kropla miedzi??
Mnie ostatnio bardzo kusi ta ostatnia propozycja :)








Westwing obchodzi właśnie 2. urodziny i dlatego wszystkie cuda od wczoraj można kupić z darmową dostawą - to baaardzo fajna opcja :)





Ha !! 
A jeśli już mowa o darmowej dostawie - dziś nie lada gratka dla fanów twórczości Agi z AgnethaHome !!!

Korzystajcie Kochani!!! 

ja skorzystałam :)







A na deserek mała zapowiedź weekendowej kampanii :)
Ostrzę pazury!




Miłego dnia i wróżenia!!!


I zapraszam także do mnie - mam dla Was 20% rabat, a już jutro kolejna porcja nowości ! :)




9 komentarzy:

  1. Piękne zakupowe hity:) No właśnie tylko na co się zdecydować jak wszystko takie cudne:)Pozdrawiam popołudniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne...i kominek cudny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zaaranżowałaś ten kącik,a dekoracje cudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu nie chcę Cie martwić ale spiesz się z zakupami ... wszystko znika jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zakątek kominkowy:) ładne światełko chwyciłaś do fotek. super efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cudnie jak zawsze:-)
    http://otulenibiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez uwielbiam takie dekoracje! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jak cieplutko u Ciebie.A pierwsze zdjecie mogloby z powodzeniem znalesc sie w gazecie wnetrzarskiej, piekne!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, ale u Ciebie prawdziwy skandynawski klimat!:-) pięknie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco