• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

25 listopada 2013

Ja już nie jestem taki malutki...

tup tup tup tup tup 
tup tup tup tup...



Moja ulubiona piosenka śpiewana przez Antosia


Mój malutki synek nie jest już taki malutki

Jest już Prawdziwym Przedszkolakiem






Dumna jestem z tego mojego małego urwisa ogromnie. 
I tę ogromna radość i dumę leciutko tylko zakłóca to małe ukłucie w serduchu, ze mój malutki synek nie jest już taki malutki...i taki tylko mój.
Są już ukochane Panie, koledzy i koleżanki.
Cieszę się, że tek fantastycznie zaaklimatyzował się w przedszkolu i lubię te jego przez ramię i w biegu rzucone "Paaa! Miłego Dnia", bo przecież rano jest tyle rzeczy do opowiedzenia i pokazania innym..

A jeszcze bardziej lubię radosne powitania, całusy, przytulanie i pełne emocji opowiadanie całego dnia kiedy go odbieram...i wspólne nasze poniedziałkowe i piątkowe wizyty w pobliskiej cukierni - po ulubione pączusie serowe - na dobry początek i koniec tygodnia :)




To był piękny i pełen emocji dzień!

Teraz szykujemy się na Tusiowe Jasełka!!!!
W domu już rozpoczynają się próby do kolejnego wspólnego występu taty i córki :)
Szkoda tylko, że nasza mała anielica zmożona gorączką :(

Buziaki
Ana





18 komentarzy:

  1. Dla mnie każda wizyta w przedszkolu na przedstawieniach organizowanych z różnych okazji kończy się ściskiem w gardle i łzami wycieranymi ukradkiem ... Z pączusiami fajny pomysł :))
    Zdrówka dla starszej pociechy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pączusie to już stały punkt programu - nawet panie w cukierni dobrze nas już znają i zostawiają nam pączusie :)
      A łzy na przedstawieniach to chyba klasyk...nam się wydaje, że nasze dzieci takie malutkie, a one już tyle potrafią i tak szybko rosną...

      Usuń
  2. o proszę jaki śliczny kawaler z muchą!:))) super
    dobrego dnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem sobie przedszkolaczek nie grymasze i nie płacze:)Super chłopak:)
    Zdrówka!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę piosenkę także mamy w repertuarze przedszkolnym :)

      Usuń
  4. słodiak ! taka kolej rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te grochy mu ubrałaś!:)))
    Gratulacje dla Przedszkolaka!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Aniu, u mnie to samo. Gdzie się podziało moje maleństwo?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu :))
    moc buziaków dla Was :))
    jak ten czas leci ;) niedawno nasze Bąble były raczkującymi Maleństwami teraz poważnymi Przedszkolakami :))
    pozdrawiam też dumna mama Przedszkolaka-Trzylatka ;))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:) Pierwsza duma i łzy wzruszenia… Ja uwielbiam nasze przedszkole, ale wciąż nie mamy szans nacieszyć się tym miejscem, bo choroby nieustające zdominowały cały grafik:(( Oby Was to oszczędziło. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ma piękne loczki! :) Zazdroszczę, tego bezstresowego przedszkolania. Wiem, że pewien etap się kończy, że istnieje ktoś poza mamą, ale odkąd mój mały urwis zupełnie sobie ze żłobkiem nie poradził ciągle tylko myślę "a może kiedyś..." ;)

    Pozdrawiam!
    http://filipija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco