• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

26 października 2013

Lovebook 2013

Małe sukcesy...WIELKA RADOŚĆ :)

Nowy Lookbook - Lovebook 2013 od DaWanda w skrzynce, a w nim? 
Także moja praca....




Zostałam "ambasadorem polskiego designu i handmade'u" - jakkolwiek w moim przypadku to tytuł na wyrost, to daje mi to potężnego kopa do dalszej pracy, żeby na taki tytuł zasłużyć :)







Kochani - za jakość zdjęć przepraszam, nie mam programu do obróbki :(

Możecie polecić mi jakiś darmowy i bezpieczny?

Jestem w kropce, a po ostatnich problemach z komputerem i czyszczeniu dysku nie chcę znów ściągnąć jakiegoś wirusa z kolejnym programem...




Buziaki:* 

Ana

27 komentarzy:

  1. Gratulacje kochana!! Tylko pomarzyć o katalogu z własnymi wyrobami :)
    Jeśli chodzi o obróbkę to są programy online, nic nie musisz instalować oto niektóre z nich:
    http://www.picmonkey.com/
    http://photogramio.com/
    http://www.ribbet.com/

    Pozdrawiam i samych sukcesów życzę :)
    Nevrinn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję!!!!! Z nieba mi spadłaś - lecę oglądnąć te programy :)

      Usuń
  2. Gratulacje :) Ja, jak sporo dziewczyn chyba, korzystam z Photoscape.

    OdpowiedzUsuń
  3. No gratulację moja droga! wspaniała wiadomość, i myślę, że zasługujesz na ten tytuł :) mi ciągle brakuje odwagi, żeby wystawić się na dawandzie :( buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wera! Odwagi! To fajne miejsce i na pewno znajdziesz wieeelu chętnych na swoje prace!

      Usuń
  4. Gratulacje!
    A jeśli chodzi o program, to ściągnij GIMP. Jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super, piękne wyróżnienie, gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jak fajnie, gratuluje!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooooooooow -suuuper :) Gratulacje !
    Jeśli chodzi o programy do obróbki ja od lat korzystam tylko z bajecznie prostego photoscape'a - darmowy a instalacja trwa kilka minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta - no właśnie nie mogłam sobie przypomnieć tej nazwy :)

      Usuń
  8. Gratuluję! I życzę dalszych sukcesów !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) i kolejnych sukcesów :)
    co do programów z czystym sercem polecam GIMP i PhotoScape

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio znalazłam fajny, pisałam o nim tutaj: http://simplyhomeabout.blogspot.com/2013/10/wianek-na-drzwi-i-photoscape.html
    nazywa się photoscape i jest darmowy i wg mnie ma spore możliwości jak na taki prosty programik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzę, że ten program cieszy się chyba największą popularnością i dobrą opinią, więc chyba na niego się zdecyduję :) Dzięki:*

      Usuń
  11. Z darmowych również polecam Gimp i Photoscape.
    Z niedarmowych Photoshop.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Najfajniejsze są te pierwsze, małe sukcesy :) Jeśli chodzi o programy, to podobnie, jak poprzedniczki polecam GIMP-a, ewentualnie możesz skorzystać bez ryzyka i ściągania z programu on-line na http://www.picmonkey.com/ - bardzo prosty w obsłudze :) Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów małych i dużych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. juhu!!!!! ale fajnie:))) ogromne gratulacje! no to pani ambasador, teraz będzie sporo światopoglądowych postów, hehe :))))

    Photoscape:)
    buziak*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha....Aaaaaga! Ja i światopoglądowe? No Ano-poglądowe to może i będą :P

      Usuń
  14. Gratulacje! :)
    Podobnie jak poprzedniczki polecam Photoscape :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco