• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

23 września 2013

And the winner is....

Kochani,

Jestem, żyję, wróciłam....i śmiało mogę powiedzieć, że to była 


PODRÓŻ MOJEGO ŻYCIA




Ale o tym przeczytacie w kolejnych postach - bo obiecuję Wam fotorelację z mojej podróży....och, jeszcze unoszę się nad ziemia - choć już nie dosłownie :)



Tym bardziej cieszę się, że teraz, gdy sama spełniam marzenia mogę sprawić odrobinę radości innym.

Nie przeciągam, bo czekacie na wyniki






Chyba nieczęsto zdarza się, że w losowaniu zwycięża jedynka:) 
Gratuluję i poproszę o adres :)


Buziaki:*:*:*

30 komentarzy:

  1. Kochana cieszę się z Tobą :):):) Spełniłaś jedno z marzeń ... kolejne przed Tobą :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dianka tak! Po tej podróży mogę góry przenosić :) Tymczasem przenoszę inhalator, bo dzieciaki poprzeziębiane :P

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni, i czekam na fotorelacje <3 Pierwsze zdjęcie wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. hahha, no nie mogę - nasz Groszek! no szkoda, ale gratuluję ogromnie! =) i czekam na fotorelacje z urlopu =)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah! o jacie! normalnie nie wieżę! ale super! jak tylko zobaczyłam że jestem pierwsza to bałam się, że się nie uda! dzięki za poprawę mi dnia :) już piszę do Ciebie maila :) buziaki i ejszcze raz dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaaaaaaaa! Bosko, ale się cieszę, Groszkuuuu :D
      Gratulacje i zobacz: pomimo deszczu i wiatru i pomimo wszystko dziś jest dobry dzień :*

      Usuń
    2. TAK!!!! :) bo zawsze znajdzie się powód do uśmiechu :D

      Usuń
    3. Ale fajnie, że udało mi się poprawić Tobie humor :)

      Usuń
  5. :))) gratuluję Weroniko i dzięki Aniu za emocje*

    OdpowiedzUsuń

  6. ...już widzę, że zapowiada się ciekawie...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania - suuper! Czekam na zdjęcia :) Jak nasze bieganie? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś - już wszystko wiesz :) Póki co dzieciaki chore a ja uziemiona

      Usuń
  8. Gratuluję i ciesze się, że spędziłas cudny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ..już czekam na fotorelację z tej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    A my czekamy na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jestem ciekawa tej twojej podróży...:) a Weronice serdecznie gratuluję:) buziaki
    dzięki za zabawę!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, super było to rozdanie, z unikatowymi przedmiotami, ale cóż może innym razem :) Gratki dla szczęśliwca!
    P.S. Gdzie można zamówić normlanie taki notes drewniany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, notesy - te drewniane i te z kartonu - będą dostępne niebawem w sklepiku na DaWandzie - przygotowuję pierwszą serię :)

      Usuń
  13. Gratuluję 1! Szczęściara :))
    A na fotorelację czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco