• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 sierpnia 2013

Kończy się

Kończy się sierpień.

A wraz z nim....

Kończą się wakacje.

Niebawem skończy się lato.

Kończą się ciepłe wieczory i poranki.

Skończył się też nasz urlop.


Zostało mnóstwo wspomnień i zdjęć - na pamiątkę tych kilku wspólnie spędzonych ciepłych dni....
Nigdy nie przypuszczałam, że rodzinny wspólny wyjazd przyczepą kempingową okaże się strzałem w dziesiątkę! 
Żaden hotel czy pensjonat nie dostarczył nam chyba do tej pory tyle frajdy, nowych znajomości i śmiechu. A dzieciaki w towarzystwie mnóstwa nowych kolegów i koleżanek nie narzekały na nudę....
I choć deszcz i podstępna angina Matusi nieco pokrzyżowały nam plany, to jednak urlop uważam za bardzo udany :)

Dla każdego coś dobrego...wypoczywaliśmy nie tylko leżąc na plaży, ale także aktywnie :) Park, linowy, bungee, quady i spacery....





Było zwiedzanie mniejszych i większych atrakcji....




Puszczanie latawca na plaży





I chińskich lampionów nie szczęścia (to była przygoda z happy endem, choć przez chwilę horror)




I tak tak....plażowanie i leżaczki też były :)
I duuużo czasu na lekturę - powiem tylko, że pobliski kiermasz książek miał stałych klientów...Mnie udało się pochłonąć pięć na prawdę ciekawych tomów...

RAJ :)






Ale wszystko co dobre szybko się kończy i czas było powrócić do rzeczywistości....zwarci i gotowi wyruszyliśmy w drogę powrotną ciągnąc dobytek ze sobą :P




Wszystkim, małym i dużym polecam takie wakacje!!

A teraz TYLE się zacznie!!
Wraz z wrześniem nowy rok PRZEDszkolny i debiut moich maluchów - Matusi w zerówce, Antka w Krasnoludkach w przedszkolu.
a i u mnie zacznie się nowy rozdział....

ale o tym innym razem...

Tymczasem wraz z pierwszymi wrześniowymi dniami spodziewajcie się CANDY :)

6 komentarzy:

  1. Szkoda,że lato już się kończy.Ale jak się coś kończy to coś się zaczyna-piękna,złota jesień, która na pewno nas natchnie do nowych wyzwań i działań :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna relacja z rodzinnych wakacji :)
    zdjecia przpiękne a rodzinka z Was niesamowita :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci sprawdzić ofertę firmy Eurocamp gdybyście chceli wybrać się gdzieś dalej.Ja jezdzac po campingach zwiedziłam Francję i Włochy od Werony do Neapolu.Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu...Jakie zmiany w szacie graficznej...:):):)
    Jedni wracają do szkoły...ja do blogowania ;)
    Mamy podobne zdjęcia z wakacji...
    To z latawcem...mam nieodparte wrażenie, że byliśmy tam razem...
    to samo ujęcie :)
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że zostają wspomnienia... śliczny ten nowy layout bloga:) jednak biel to biel:) cudne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas jutro też ważny dzień - Szymon do przedszkola również rusza :) A i u mnie mam nadzieję zmiany nastąpią niebawem (praco przybywaj!).
    A z lampionami my przeżyliśmy chwile grozy w zeszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco