• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

17 lipca 2013

Modern house...

Miniony weekend upłynął nam pod znakiem podróży i odwiedzin. Niedzielę spędziliśmy nad naszym Bałtykiem odwiedzając naszego synka będącego na wakacjach z dziadkami. dzień wcześniej wpadliśmy z wizytą do znajomych, którzy od niedawna mieszkają w nowym domu. Oczywiście - jak tradycja każe - nowy dom oznacza prezent :)


A skoro prezent - to trzymając się swojej zasady - handmade :)


Próbowałam "wpasować" się w klimat domu, który urządzony jest bardzo nowocześnie i minimalistycznie, ale musiałam dodać kroplę naturalnego drewna od siebie. I tak oto powstał komplet - zawieszka-szyld i świecznik




Szczotkowane, bielone i woskowane drewno, malowane ręcznie napisy.
Prosto i bez zbędnych zdobień.









Och, mówię Wam - moja ciekawość i miłość do designu została zaspokojona. To prawdziwie nowoczesny budynek urządzony z rozmachem...Wielka przestrzeń, ogromne sięgające kilku metrów przeszklenia, dizajnerskie lampy, które mnie osobiście oczarowały w tym wnętrzu - jak lampa-satelita firmy Pallucco hiszpańskiego projektanta Mariano Fortuny czy wisząca w salonie ogromna lampa-pająk Arana zaprojektowana przez Francuza Jean'a Nouvel


Źródło: www.pallucco.com

Źródło: www.interiorsfromspain.com

Betonowe wstawki, cudna sypialnia w sklejce (mój ostatni hit - planuję też u siebie :) )... wielka antresola.
Mogłam nacieszyć oczy...
I zaczerpnąć garść inspiracji - bo choć nie jestem oddaną i wierną fanką minimalizmu - to jednak wiele z nowoczesnych rozwiązań wykończenia wnętrz zastosowałabym i u siebie. 

Czysty eklektyzm - czyli tak jak lubię :)

Bardzo Wam wszystkim dziękuje za dobre słowo i rady pod wczorajszym postem. Nadal jestem unieruchomiona, ale jest już trochę lepiej i mam nadzieję, że z każdym dniem tak będzie. Może w piątek uda mi się wykona jakieś drobne nieforsujące prace... Trzymajcie kciuki!

wasza połamANA :)

20 komentarzy:

  1. świetny perzent :)
    wracaj do formy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklejka kusi mnie od dawna :) Wkrótce postaram się ją zastosować w jednym z naszych projektów. Lampy - idealne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasi - w takim razie czekam na efekty sklejkomanii! :) Niestety, bieganie zabronione :(

      Usuń
  3. Aniu prezent fantastyczny! idealny w swej prostocie:) można dopasować do każdego wnętrza:)
    lampy są świetne! pozdrawiam ciepło i raz jeszcze zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent super, na pewno się podobał :)
    Dobrze, że już trochę lepiej się czujesz.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Byle do przodu,najważniejsze, że jest poprawa :)

      Usuń
  5. Aniu, a jak Tobie ten dysk lubi latać, to może jakiś basen jak dojdziesz do siebie? Pływanie wzmacnia mięśnie kręgosłupa/pleców, a to pomaga "trzymać wszystko do kupy".
    A co do minimalizmu, to mi nie leży. Lubie prostotę, ale bez przeginania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a taki z niego - widzisz - latający holender :P A raczej wysuwający :P Basen będzie od września :)
      A co do minimalizmu - ja bardzo lubię skandynawskie minimalistyczne dodatki !! W domu czysto nowoczesnym nie czuję się do końca komfortowo, ale miło było taki zobaczyć na własne oczy - jak z czasopisma wnętrzarskiego :) Taka perełka :)

      Usuń
  6. oj, przykro mi z powodu unieruchomienia... wracaj szybko do formy :)
    Sklejka?? hmmmm, nie mam pojęcia czy bym polubiła...:)))
    Prezent piękny przygotowałaś:))))) Na pewno się spodobał:)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aga - polubiłabyś na pewno - zerknij na pinterest pod hasło plywood :)

      Usuń
  7. Piękne. Jak robisz transfer?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu piękne prezenty przygotowałaś :) Wracaj do zdrowia - przykro mi kochana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana - staram się wydobrzeć jak najszybciej :)

      Usuń
  9. Fantastyczny prezent!Podziwiam!;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe prezenciki. zdrówka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny prezent :) lampa pająk bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. present swietny a lampa z ostatniego zdjecia calkiem mnie zachwycila. szkoda, ze moj domek za maly na takie cuda ale pomarzyc mozna :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco