• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 maja 2013

"Weź mnie na ręce, mi nie potrzeba nic więcej"

Dzień Mamy i Taty.

Wiem wiem wiem, to jeszcze nie dziś, dopiero za kilka dni będziemy świętować. ale jeśli jesteście rodzicami przedszkolaków to wiecie, że czasem można obchodzić ten dzień ... przez kilka dni :)

Tak było w naszym przypadku - Panie przedszkolanki z grupy Matyldy zorganizowały dla maluchów i ich rodziców wspaniały wyjazd, na którym wspólnie celebrowaliśmy nasze święto. I nie popsuła nam zabawy nawet pogoda i pod koniec naszego pikniku wyjrzało dla nas piękne słońce :)



A moim osobistym odkryciem było urocze miejsce  które poznałam dopiero tego dnia, choć jest oddalone od mojego domu zaledwie 30 kilometrów - a mowa tutaj o bardzo klimatycznym ogrodzie dendrologicznym w Glinnej. Przeurocze miejsce  - idealne dla miłośników ogrodów w stylu japońskim. Teraz jest jest najpiękniejszy czas na zwiedzanie - gdy kwitną rododendrony i azalie, wiśnie ozdobne, jabłonie obsypane są kwieciem,  a klony japońskie pokazują młode nasycone kolorami liście.




Było wspólne biesiadowanie przy ogniu, występy dzieciaczków (CUDNE!), zaplatanie wianków, zabawy i gry na powietrzu - a nawet brodzenie w strumyku - które moja Rusałka Matusia zapoczątkowała, a następnie zakończyła efektownym piruetem i lądowaniem w wodzie :)





Były też wyścigi "z górki na pazurki", spacer po ogrodzie, szukanie żab w stawie...




Wnikliwi obserwatorzy przyrody - jak Antoś - otrzymali od Pań lornetki i lupy i skwapliwie z nich korzystali :)



Oczywiście nie rezygnując przy tym z zabaw nieco bardziej dynamicznych :)




Występ dzieciaków - jak dla mnie - był genialny:)  Mnie utkwiła w głowie zwłaszcza jedna z piosenek (Arki Noego), którą usłyszałam po raz pierwszy - i która mimo wesołej nuty - wycisnęła parę łez...

I to będzie moje przesłanie dla wszystkich rodziców - małych i dużych pociech - z okazji Dnia Mamy i Taty:

"Weź mnie, weź mnie na ręce!
Mi nie potrzeba nic więcej.
Weź mnie, weź mnie na ręce!
Wracaj! Wracaj!

Wracaj do domu przytul mnie.
Nie siedź w pracy cały dzień.
Na kolana wskoczę Tobie.
Już doczekać się nie mogę.

Możesz być nawet mistrzem świata.
Tylko do domu szybko wracaj.
Wracaj do domu i bądź z nami.
Nie siedź w pracy godzinami.

Ważna jest w życiu każda chwila.
Chodźmy na spacer albo do kina.
Wracaj do domu i bądź z nami.
Nie siedź w pracy godzinami.

Wracaj, szybko wracaj.
Kto ważniejszy- ja czy praca?"

Idąc z ciosem - Dzień Dziecka także - zamiast zabawkami - uczcimy wspólnie spędzonym czasem :)

13 komentarzy:

  1. Super jest ten tekst - wzruszający i prawdziwy. Wspaniały dzień spędziłaś Aniu, to chyba najmilszy prezent na Dzień Mamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach cudnie spędzony czas:) u nas weekend też na łonie natury:)))
    ślicznie napisane to na koniec Aniu...
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na piknik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jak tam pięknie :) Już doczekać się nie mogę jak tam pojedziemy :) tekst taki prawdziwy ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomsył z takim wyjazdem! Fantastyczne miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia ;) chłopczyk jaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł z takim wyjazdem. Uwielbiam ten majowy czas i to wyjątkowe święto!
    Wszystkiego dobrego Aniu.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne chwile....
    ---
    "Weź mnie, weź mnie na ręce!
    Mi nie potrzeba nic więcej.
    Weź mnie, weź mnie na ręce!
    Wracaj! Wracaj!"
    ---
    piękne słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł z takim Dniem Matki i Ojca :) Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to Panie przedszkolanki wymyśliły..u nas dzień matki (jak jeszcze mój syn chodził do przedszkola) odbywał się w przedszkolnym ogródku i też było miło :)
    zauroczył mnie ten czerwony mostek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Arka Noego i ich wykrzyczane-kto ważniejszy ja?? czy raca?? bezcenne:))))
    U nas festyn z okazji Dnia Mamy i Taty dopiero w piątek. Fajne panie przedszkolanki i fajne pomysły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to i rowerem tam mogę się wybrać :-))))
    miejsce nie jest tak znane jak Przelewice, może i to na całe szczęście :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, to ja przez Twoje okolice pomykam co roku (od wielu, wielu lat) nad morze :) W tym roku muszę mieć oczy szeroko otwarte :D

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco