• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 maja 2013

Antosiowe marzenia

Urodzinowe przyjęcie dla Antosia już za nami...było majowo, kolorowo, pysznie...na tarasie, przy grillu i oczywiście obowiązkowo pojawił się tort i słodkości dla Jubilata i gości :)
Mój synek uwielbia Złomka z bajki "Auta" (tak tak! to nie Zigzag McQueen jest tu ulubieńcem!), dlatego mama poświeciła "parę" godzina na spełnienie marzenia o "złomkowym" torciku :)





Antoś ochoczo - zaraz po zdmuchnięciu świeczki - zabrał się za zjadanie lusterek, silnika i świateł :)
Niespodziankę uważam za udaną i zaakceptowaną!





W tym roku postanowiłam obdarować mojego synka prezentem w stylu eko, tworzonym w Polsce przez lokalne manufaktury, który nie tylko będzie cieszył, ale też pobudzi wyobraźnię. Kiedy tylko znalazłam na DaWandzie firmę TEKTOY wiedziałam, że to będzie strzał w dziesiątkę!




i tak Antoś stał się dumnym posiadaczem ciuchci i Panem Konduktorem i Maszynistą w jednym :) Dzieciaki bawią się wspólnie w podróżowanie, drukują i malują bilety, pakują walizki, ciuchcia powolutku nabiera już kolorów, a niedługo wspólnie stworzymy z wielkiego kartonu pierwszy wagonik dla podróżnych :)




Buziaki dla Was :*

Ana

33 komentarze:

  1. Aniu, super tort! Mój Młody też woli Złomka. Jakbym wiedziała, że masz takie zdolności, to bym zamówiła podobny na sobotę - zaproszenie u mnie na blogu ;)
    Ciuchcia też fantastyczna. Syn mi już krzyczy przez ramię, że on taką chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, no na wesele to bym się chyba piec nie odważyła. Sto lat Kochana i niech to będzie CUDOWNY dzień! :)
      To może ciuchcia dla synka na Dzień Dziecka? Sa też domki, samoloty, rakiety....

      Usuń
  2. Aniu sto lat dla synka twego:)))
    śliczny ten tort i jakże oryginalny:) wspaniałą niespodziankę mu sprawiłaś, a nawet dwie! ta ciuchcia wow...chyba każdy chłopiec byłby zadowolony z takiego prezentu:) wychodzi z niej w ogóle?:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi wychodzi :) ale nie powiem - na prawdę mu się spodobała i lubi się nią bawić - a raczej w niej :)

      Usuń
  3. Aniu, Piekne zyczenia dla synusia:)
    Torcik i prezent....Cudowne,idealne!
    Pozdrowienia i serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny Złomero:)!
    Dużo zdrówka i mnóstwo kolegów i koleżanek dla jubilata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu torcik jest piękny !!! A prezent ... no cóż rewelacja :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow! - to wykrzyk mojego 2.5 latka gdy zobaczyl tort dla Antosia :-) I u nas Zlomek, (a raczej "burak" - bo tak nazywany jest w czeskiej wersji jeykowej, ktora zna moj synio) jest na pierwszym miejscu przed zygzakiem :-)
    Tort rewelacyjny - brawo! A pociag - swietny prezent :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko - czyli za pół roku i Ty będziesz piec złomkowy tort, co? :)

      Usuń
  7. No nie, ta ciufcia mnie powaliła.Tort z pomysłem - świetny.Wszystkiego najlepszego Antosiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta ciuchcia, faktycznie, zaraz podpatrzę co tam jeszcze ciekawego mają. Tort natomiast powala mnie na łopaty, zdolna z Ciebie babka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. dziękuję :) Za każdym razem jak kończę tort mówię sobie nigdy więcej....ale ja tak lubię miny moich dzieci kiedy zdmuchują świeczki....warto jest przysiąść i upiec dla nich :)

      Usuń
  9. dzieło sztuki taki torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki i pomysłowy torcik,Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na prezent! a tort wyszedł Ci jak z katalogu!

    paulapearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe przyjęcie, torcik piękny! A prezent jest po prostu niesamowity! Nie dość, że fajny (co widać po mince Antosia) to jeszcze eko! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli i synek i mama zadowoleni - o to chodziło :)

      Usuń
  13. o rety !!!! Torcik i prezent wspaniałe :) mój starszy syn jest miłosnikiem pociągów i całe szczęscie nie widzi tego pociągu, bo mialabym delikatnie mówiąc przechlapane :p


    STO LAT DLA SYNKA :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - no to już wiesz co synkowi na dzień dziecka?? :)

      Usuń
  14. Swietnie wyszedl Ci zlomek i ten kolor karoserii!
    prezent swietny, nigdy nie slyszalam o takich zabawkach, dobrze wiedziec :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihihi...z ta karoserią to się namęczyłam sporo, bo tam z 5 kolorów jest pomieszanych :) A zabawki Tektoy polecam - na prawdę ciuchcia jest solidnie wykonana z grubego kartonu i dzielnie znosi poczynania moich dzieci :)

      Usuń
  15. Jaki on ma boski wicher w tych bold lokach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola -ano ma :) Ja uwielbiam jego włosy i mam nadzieję, że nie wyprostują się z wiekiem :)

      Usuń
  16. zarówno Złomek jak i ciuchcia rozwaliły mnie! a dla Młodego Ciuchciowego 100 Lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat Antoś! :D Piękny tort i piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepszego dla słodziaka! ale ciuchcia wow;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochane, dziękuję każdej z Was z osobna i wszystkim razem za wszystkie urodzinowe życzenia i ciepłe słowa dla mojego Antosia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jestes krolowa tortow, wyszedl rewelacyjnie! Radosc synka nieoceniona:)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu tort wyszedł Ci fantastycznie.
    Pomysł na prezent genialny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, popatrz ile dają nam nasze pociechy, człowiek odkrywa nowe, uśpione talenty...tort na miarę mistrza cukiernika!

    Wszystkiego Najlepszego dla Antosia!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco