• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

2 maja 2013

PasteLOVE nowości i moje zakupy :)

Kochani, dziś króciutki post - chciałabym Was zaprosić do oglądnięcia mojej pastelowej kolekcji drewniaczków na DaWandzie, będę się promować, a co!! :)

Całość zobaczycie TUTAJ


DREWNIANE KUBECZKI TRIANGLE





Świeczniki BOTTLE




KOMPLETY ŚWIECZNIKÓW

PasteLOVE


OMBRE


SKANDYNAWIA


MISECZKI PasteLOVE



Mam już za sobą moje pierwsze zakupy na DaWandzie, które zaskoczyły pozytywnie mnie samą:) Szukając koszulek natknęłam się na "Sashkę". Pamiętałam ją jeszcze z moich poszukiwań koszulek (chyba na allegro), więc kiedy zobaczyłam znane mi już nadruki na koszulkach od razu postanowiłam je kupić. I jakie było moje zaskoczenie, kiedy przechodząc do płatności okazało się, że dziewczyny z Sashki są z mojego miasta!  Taki ogromny ten wirtualny świat, a taki mały :)

Chcecie zobaczyć moje nowe cudne koszulki? Ja już jestem ich ogromna fanką - zwłaszcza pierwszej w wersji  mocno OVERSIZE (Unisex XL) :) 

 
Źródło: www.sashka.pl

Dziewczyny właśnie szykują nową kolekcję i bardzo jestem ciekawa co takiego pokażą...Szukajcie ich na ich stronie, na DaWandzie i w Pakamerze :) POLECAM :)


Pozdrawiam Was gorąco - choć słonko właśnie zniknęło za chmurami.
Jak mija MAJÓWKA ??? :)


Ana

23 komentarze:

  1. Pomysłowe, fajnie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie powiem, baaaardzo ładne, jeszcze takich nigdzie nie wiedziałam ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula dziękuję :) Taki był zamysł, żeby było oryginalnie, nie chcę komuś wchodzić w paradę :)

      Usuń
  3. "Drewniaczki" sa swietne!
    A zakupy wow,zaraz poszukam dziewczyn.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - na prawdę polecam - ja koszulkę Run Forest Run po prostu ubóstwiam już :)

      Usuń
  4. Fajne te drewniaczki:-) majówka średnio udane ze względu na pogodę ...leje:-((( pozdrawiam Aniu i zapraszam do mnie na majowe migawki Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas - nie zapeszam - dziś ładnie i słonecznie - dobrze, bo właśnie idziemy na I Komunię :)

      Usuń
  5. Aniu brawo za pomysłowość:) wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne! miseczki super, nooo ale to krzeslo cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślałam, że krzesło będzie się podobało tylko mnie :P

      Usuń
  7. Drewniaczki cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Promuj się, bo drewniaczki są cudowne!

    I widzę, ze mamy bardzo podobny styl jeśli chodzi o ubiór - kocham tego typu koszulki, z lekką rockową nutą! Na pewno poszukam dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Usłyszałam ostatnio będąc w tej koszulce, że nie chcę dorosnąć :) Mnie to odpowiada :)

      Usuń
  9. Świetne te pastele, na drewniaczki pięknie wygladają, super pomysłowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastelowe drewniaczki śliczne, na a koszulki oryginalne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miseczki są super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo oryginalne przedmioty, nie widziałam wcześniej takich!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie nowatorsko u Ciebie, bardzo podobają mi się Twoje "wytwory". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjątkowe przedmioty...
    tak jak Ty...
    Buziaki zostawiam...:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco