• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

24 kwietnia 2013

Znów debiutuję :)

To jest rok moich debiutów, ale te - choć powodują ogromną tremę - niosą też za sobą wiele radości i samorealizacji.



Odważyłam się otworzyć mój butik na portalu DaWanda - i chciałabym podzielić się z Wami moją radością pomieszaną trochę ze strachem i niepewnością. Z okazji mojego debiutu w butiku AnyTHING pojawiają się również nowości - dziś seria moich szydełkowych wariacji dla małych i dużych..

.

Link do mojego sklepiku z podglądem możecie znaleźć po prawej stronie bloga - na pasku bocznym :)

Możecie też kliknąć na obrazek poniżej :)




Szykuję też dla Was małe CANDY  -ale o tym w kolejnych postach :)

I mała migawka i zapowiedź tego, co znajdziecie w butiku, a niebawem tez na stronie mojego sklepiku AnyTHING :)

GIRLANDY:






CHMURKA





PODSTAWKI / ŁAPKI





POKROWIEC NA iPada






Zapraszam :)

zadziergANA :)


47 komentarzy:

  1. Super, zaraz lecę oglądać :). A tak z innej beczki czym robiłaś transferek na krzesełku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria - za pomocą nitro :) Łatwo, lekko i przyjemnie :)

      Usuń
  2. Kochana, dasz radę!!! trzymam kciuki hihi :) a rzeczy prezentują sie rewelacyjnie!
    ps. nie pisałam pod postem z krzesłem bo jestem chora i nawet w klawiature nie chce mi się klikać, ale bardzo mi się podoba!!!
    a Twojego candy nie mogę się już doczekać :) i bardzo, bardzo nieśmiało zapraszam na moje pierwsze candy :) coś szydełkowego mam do rozdania hihi :)
    ściska mocno i jeszcze raz POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za wiarę w moje mozliwości - trema i tak jest, ale cieszę się, że rzeczy się podobają :) ZDRÓWKA!!!!!!!!!
      Lecę zobaczyć na candy :)

      Usuń
  3. Powodzenia , super sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ana, nie wiem czy komuś jeszcze ale mi się fotki nie wyświetlają w tym poście. Ładują się do połowy.

    Gratuluję odwagi i trzymam kciuki za sklepik! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudeńka ;)
    oby wszystko poszło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - albo nie dziękuje, żeby nie zaprzeczyć :)

      Usuń
  6. OOO!!! to świetnie :))) gratuluję i trzymam kciuki za zamówienia :)
    Te łapki z krzyżykiem są świetne i pokrowiec na ipada ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dzięki :) mam nadzieję, że się spodobają :)

      Usuń
  7. gratulacje :) z chęcią sobie pooglądam zaraz wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co ładniejsze chmurki, czy girlandy?
    Powodzenia Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace !!! nie mogą leżeć i się kurzyć w szufladzie dlatego trzymam kciuki za sklepik !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - dla mnie to milowy krok, ale cieszę się, że go zrobiłam :)

      Usuń
  10. Powodzenia i radości w prowadzeniu butiku !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ja trzymam kciuki najmocniej !!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dianka - ja wiem :) Buźki :* I dziękuję za pozytywne nakręcanie mnie :)

      Usuń
  12. Aniu w takim razie powodzenia zycze, girlanda jest boska :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne! Gratuluję i życzę powodzenia:) Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana - z całego serca Dziękuję! I za dobre słowo i za promyki słonka :)

      Usuń
  14. Wow! Serdecznie gratuluje! Piekne rzeczy tworzysz Aniu.
    Nawet nie wiedzialam, ze jest polska Dawanda. :)
    Powodzenia, trzymam kciuki!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagi - u nas Dawanda od września działa:) dziękuję za ciepłe slowa!! :*

      Usuń
  15. Aniu, chmurka jest po prostu obłędna! Widziałam szyte u innych dziewczyn i zupełnie mnie nie ruszyły. Ale Twoja mnie najzwyczajniej powaliła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! to dla mnie ogromny komplement - mam nadzieję, że chmurka znajdzie swój kąt u kogoś :)

      Usuń
  16. Brawa za odwagę!!! Aniu idź dalej do przodu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia staram się - dzięki takim osobom jak Ty - które mi zaufały - mam odwagę stawiać kolejne kroki :)

      Usuń
  17. Ale superaśna chmurka! Do dzieła dziewczyno! Właśnie napisałam posta o poszukiwaniach takich zdolnych babek jak Ty i ich pięknych pracach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella - przeczytałam Twojego posta - świetny! I prawdziwy :) Dziękuję w imieniu swoim i rzeszy rękodzielników :)

      Usuń
  18. Powodzenia - super pomysły i śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu - bardzo się staram...reszta w rękach potencjalnych nowych właścicieli :)

      Usuń
  19. Ależ pięknoty! Najbardziej jednak poruszyła mnie chmurka ... jest magiczna i ogroooomnie pozytywna, mimo, że taka zapłakana:-) Leciutka, jakby prosto z nieba spłynęła. Z taką chmurką, takimi girlandami i innymi pięknościami Twoimi i z Twoim talentem i radością tworzenia Twój butikowy pomysł nie potrzebuje nawet trzymania kciuków i dobrych życzeń:-) Bo to nie ma prawa się nie udać :-) A teraz pędzę do butiku pozachwycać się:-) Jednak, dla przyzwoitości, życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko - trzymaj kciuki trzymaj, tak wiele jeszcze małych marzeń do spełniania czeka :)

      Usuń
  20. Cudowne! wszystko bez wyjątku!!!;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko cudowne, a te kulki są genialne :)
    Trzymam kciuki za powodzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale uwielbiam wszystko co tu oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie zaglądnęłaś i zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco