• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 marca 2013

Przeganiamy zimę !!!

O nie!
Zezłościłam się okropnie!

Najpierw zmarzłam na spacerze i przemoczyłam nogi w pośniegowym błocie i roztopach.

Potem mój pies przespacerował się zabłoconymi łapami po świeżo umytej podłodze.

A teraz patrzę za okno i co widzę?????



PADA ŚNIEG!!



Dość tego, nie wiem jak Wy, ale ja przeganiam zimę !!!






Porządki z zimowymi swetrami w szafach zrobiłam, zaraz wrzucę kombinezony, rękawice i kurtki do prania. Nie ma i już! 
KONIEC ZIMY!!!!!

Z tej okazji także wietrzenie szafy AnyTHING.


21 to moja ukochana liczba, która przynosi mi szczęście niezmiennie od kilkunastu lat.

21-go marca rozpoczynamy kalendarzową wiosnę!

a teraz


Nie zostało tego wiele, po 1 sztuce - w sam raz na ostatnie dni zimy i pierwsze nieśpieszne wiosenne kawki na tarasie :)

Albo ozdoba pojemników i kubeczków w Waszych pracowniach, biurach, kuchniach.

Wśród nich "nowy model" w ulubionym kolorystycznym zestawieniu wiosennym (który najczęściej wybieracie zamawiając wiosenne czapeczki) - szaro-różowa pepitka z drewnianymi guziczkami, z brzegami wykończonymi od spodu szarym filcem.



Żegnaj ZIMO!!!!!!

16 komentarzy:

  1. O tak zimo żegnam! Ocieplacze na kubeczki śliczne naj... ten z sowa:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z checią również pogoniłabym zimę, ale nie tylko z mojego mieszkania ale poza nim. Aż strach dziś wyjść , odkładam wizytę w sklepie na później licząc, ze przestanie padać.

    OdpowiedzUsuń
  3. niech ta zima idzie precz! :))) Aniu świetna akcja:))) no i te ocieplacze słodziachne są:)
    przy okazji zapraszam na konkurs:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak zegnaj zimo! Aniu ja wlasnie za oknem mam padajacy snieg, oszalec mozna.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie dzisiaj nawet śnieg nie smuci:))Ważne,łikend za pasem:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh z chęcią kopnęłabym zimę w jej cztery litery :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że zima już odejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam dość tej zimy,jak się szybko nie skończy to zwariuje!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też przeganiam zimę kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to przeganiamy zimę razem!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas swieci słonka ale jest zimno jak ch.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Przeganiam zimę z Tobą. Sio, my już chcemy wiosny.

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. ...też tupię na zimę ;)Przeganiam zielonym...;)
    Twardy z niej zawodnik...:(

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco