• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

17 stycznia 2013

NO NAME LUXURY

Kochani, chciałabym się z Wami podzielić moim dzisiejszym odkryciem.
To miejsce, do którego MUSZĘ pojechać i gdyby nie fakt, że za tydzień ruszamy w Alpy i wszystko już "przyklepane" (kurowanie się nabrało intensywności!) to to byłby mój zimowy CEL NUMER 1 !!!



Hotel NoNameLuxury


Dla Was migawka zdjęć - ja idę powzdychać - a Ciebie mężu trzymam za słowo :)

Teraz na Westwing możecie wykupić sobie weekend a nawet tydzień pobytu w tym cudownym miejscu za na prawdę nieduże pieniądze, choć oferta sprzedaje się jak świeże bułeczki i trzeba podjąć bardzo szybką decyzję!!!!


Myślę, że słowa są tu zbędne - obrazy powiedzą Wam wszystko:)












Ogromnie cieszy mnie fakt, że w Polsce pojawiają się hotele na miarę najlepszych alpejskich kurortów, toż to CHALET na najwyższym światowym poziomie!



13 komentarzy:

  1. też wzdychałam do tych zdjęć na Westingu!

    OdpowiedzUsuń
  2. te okolice, to jedno z moich ulubionych miejsc na wypoczynek :)) Piękny hotel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny hotel Anius, trzymam kciuki zeby udalo sie wam tam pojechac:-))))) Sloneczko dziekuje przeslicznie za takie przemile przyjecie mojego posta!!! Wszystkie mile slowa kieruje takze w Twoim kierunku!!!!! Pozdrawiam cieplusio i milego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten hotel!!!! Wygląda po prostu jak z baśni - mocno trzymam kciuki za spełnienie twojego marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryształowy żyrandol w takim otoczeniu zupełnie mnie oszołomił.
    Też chciałabym zobaczyć te zestawienie na żywo :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ta łazienka:) super!!! dobrze, że są takie miejsca i jest o czym marzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejciu jakie miejsce!!! idealne na spędzenie ferii:))))))))))))))))))))))))))))))
    mogłabym tam zamieszkać:)
    ciekawa jestem ile noc kosztuje:) uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Anuś...nieładnie ;)
    Dlaczego nas dręczysz.....??? ;)
    Pozdrawiam i udanego wypoczynku życzę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrza pierwsza klasa. Świetny styl

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie polecam, design designem, lepiej wcześniej zapoznać się z opinami:
    http://www.holidaycheck.pl/hotel-opinie_No+Name+Luxury+Hotel+Spa-ch_hb-p_5-hid_709949.html#paginateAnchor

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco