• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 stycznia 2013

Dzień ostatni, dzień pierwszy...


Dzień ostatni...dziś pożegnałam oficjalnie zimowe i świąteczne dekoracje, igły zamiotłam, choinkę wyniosłam,  ozdoby zapakowałam do pudeł (lampki i lampiony zostają ze mną na dłużej)...och szkoda trochę....ale też wstąpiły we mnie nowe siły. Czuję się oczyszczona, czas pożegnać piękne Boże Narodzenie 2012 i powitać ferie zimowe 2013:)

KaTHaRsiS

TAK Kochani, ja jeszcze nie czekam wiosny, czekam zimy, ze śniegiem, sankami, zabawą z dziećmi. Do tego bardzo pilnie potrzebuję ZDROWIA. dziękuję Wam za wszystkie fantastyczne rady i przepisy - wszystkie zanotowane, wiele już zastosowanych. Czuję, że jeszcze parę dni i będzie dobrze!! (choć póki co mój smyk nadal w gorączce :( - o niego martwię się najbardziej)


Dzień pierwszy....Nowego Roku 2013. Nie śmiejcie się, dla mnie to na prawdę pierwszy dzień! Pierwszy dzień  kiedy czuję, że rozpoczyna się nowe, lepsze, inne...Do tej pory wegetowałam w chorobowej malignie.  Od teraz wypowiadam zarazom wojnę - uzbrojona w Wasze dobre rady!

Chorowanie ma jeden jedyny plus - więcej jest czasu na przyjemne robótki (no, chyba, że Antoś dokazuje jak mało kiedy mając 39 stopni!!! ).
Pinterest i wujek "Gugle"dostarczyli mi ostatnio masę, na prawdę MASĘ inspiracji druciano-szydełkowych. I kilka z nich zamierzam wcielić w życie! Już niebawem kolekcja dziergadeł AnyTHING wzbogaci się o nowe twory i mam nadzieję, że spodobają się także i Wam.

Tymczasem moje ulubione inspiracje.
Miłego oglądania!!!!!

Coś do domu:
Apartmenttherapy
Eilen Tein

Etsy


dornob.com
dornob.com


la Maison Dannag

Absolutnie cudowne lampy!!!!!
Apartmentherapy
Pickles
HandMadeByMo



Podobne dziergane lampy znajdziecie w nowej kampanii Westwing - LAMPY BiZZOTTO






I coś dla ciała - wszak zima nadal trwa!!!!



Ravelry

Absolutnie CUDOWNA CZAPA!!!

Pinterest

I sówka w skromniejszym wydaniu (podobna do mojej z ocieplaczy na kubek!)
Raverly

folksy.home

I jak? Macie ochotę rzucić się na szydełko i druty? 
Obrabować pasmanterię?
Dopisać do listy postanowień noworocznych naukę dziergania!

Do wszystkiego namawiam (w kwestii napadu radzę jednak zabrac ze soba portfel:P )

Wasza
Zasmark ANA :)

24 komentarze:

  1. zdrówka!
    a lampy na drutach cudne i te czapki eh , niemota szydelkowa ze mnie ;;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ag - to szydełko/druty w dłoń i ćwiczymy:) Albo zaglądamy do sklepiku:P

      Usuń
  2. zdrowia rzycze.cudne rzeczy pokazuesz .najbardziej podoba mi sie biala sowka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <Mnie również sówka chwyciła za serducho...ale to już prawdziwy majstersztyk!

      Usuń
  3. oj piękne... miętowa lampa i kokarda na włosach moje hity ;))

    wracajcie do zdrowia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że urocze? :) A lampa bardzo prosta - może wiosną zawita w sklepiku?:)

      Usuń
  4. Nieeeee, ja wcale nie mam ochoty rzucać się na szydełko ;) I w ogóle nie lubię szydełkowych robótek! Jeju jeszcze kilka takich inspiracji i na kurs szydełkowania się wybiorę. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam! Kursów pełno na youtube :) Ja też z takich korzystam jak szukam nowych pomysłów:)

      Usuń
  5. nie wiem co powiedziec, ten pomponowy dywanik po prostu rewelacyjny, wszystkiego najlepszego zycże.ABily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ja tu tylko wklejam :) ale może za jakiś czas i ja będę taki mieć :)

      Usuń
  6. Wszystkie inspiracje genialne a najbardziej urzekły mnie lampy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu a myslałam, że tylko ja tak mam. ja byłam po nowym roku - 2 stycznia tylko jeden dzien w pracy a potem juz na zwolnieniu :) Wczoraj dopiero wróciłam.... i zaczynam Nowy 2013 rok :))) Dobrze, że nie jestem sama. Ale chorowanie ma swoje plusy :) tez dziergałam. A Twoje inspiracje - extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Dorotko - to zdrówka życzę jak najwięcej w tym roku! I dziergaj :)

      Usuń
  8. Piękne inspiracje :) ah ja już też mam ochotę nauczyć się szydełkować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła!!!! do odważnych (i cierpliwych) świat należy!

      Usuń
  9. Po wydzierganiu komina nic nowego nie zaczęłam, ale zaangażowałam mamuśkę do dziergania na szydełku i zrobiła fajny koszyczek i osłonkę na cukiernicę w takim kolorze, jak szklana lampka powyżej na zdjęciu w szarej czapie. Chyba namówię mamę do zrobienia takiego abażuru. Aniu dzięki za Twoją dzisiejszą postawę noworoczną. Zabieram się dziś do chowania świątecznych gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia - super!!! Koniecznie pokaż te osłonki i wdzianka:) Ja obmyślam jak zrobić takie lampy do pokoju Antka i do naszej sypialni :)
      ale super, że zmobilizowałam do zakończenia sezonu świątecznego:) Jeszcze tylko troszkę ponad 10 miesięcy i znów będziemy dekorować domy :)

      Usuń
  10. Szydełkowanie to dla mnie jeden z najlepszych sposobów na relaks, na oderwanie się od codziennych zmagań z rzeczywistością, to czas na przemyśliwanie, jeśli jest problem do rozwiązania. A ponadto, a może przede wszystkim, jest efekt w postaci jakiegoś Małego Dzieła!
    Z inspiracji lampowych zamierzam skorzystać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to prawda! Ja też uwielbiam sobie wieczorami dziergając układać plany na kolejne dni...(choć czasem to tylko lany, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością:P)
      Mam nadzieję, że pokażesz efekty inspiracji??:)

      Usuń
  11. Aniu ja nie mam zamiaru uczyc sie dziergac tylko zagladnac do Twojego sklepiku :)
    Czapa biala sowa absolutny hit!!!!!!!
    No i ten bialy kulkowy dywnaik, potrafisz zrobic cos takiego?????
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - jeszcze nie wiem czy potrafię, ale będę próbować:) Muszę tylko poćwiczyć cierpliwość, bo przy robieniu pomponików na Matusiową choinkę trochę mi jej brakowało :)

      Usuń
  12. Cudowne inspiracje!!!Ale co prawda to prawda-dwie z pokazywanych przez Ciebie rzeczy widziałam w sklepie i ceny niestety jak dla mnie zaporowe:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco