• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 stycznia 2013

Mój Czas


"Pa­miętasz wszystko...

wiem, że pamiętasz


na wie­czność całą...



Ja też pamiętam!



A tak się boję, że czas nastanie



kiedy zapomnę"

                                 Icchak Kacenelson


Wspominałam już wcześniej, że jestem w trakcie tworzenia mojego osobistego kalendarza na 2013 rok. Dziś wreszcie zmobilizowałam wszystkie siły, oderwałam się od szydełka i dokończyłam "dzieło". No dobrze...może nie do końca, bo muszę popracować jeszcze nad formą jego zawieszenia - a ta będzie specjalna :) Jest już miejsce, są przybory, pozostaje tylko działanie :)

Bardzo spodobało mi się rysowanie postaci za pomocą cienkopisów, a ponieważ w pracowni - w miejscu gdzie kalendarz zawiśnie - panują biało-czarne graficzne motywy, postanowiłam, że taki będzie też mój kalendarz. 

Bazę dla niego znalazłam na Pinterest (i teraz nie mogę jej odnaleźć :( ) i po wydrukowaniu przystąpiłam do rysowania. A oto efekty:




I jak Wam się podoba?

Jeśli podpowiecie mi jak umieścić plik pdf na serwerze i go udostępnić (buuu, noga jestem) - to zamieszczę kalendarz w wersji do ściągnięcia i druku :)

Pozdrawiam
Ana




47 komentarzy:

  1. Świetny kalendarz, ciekawa jestem jak go powiesisz, więc szybko Aniu pokaż nam efekt końcowy.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wszystko się uda i obmyślę rozwiązanie ostatniej przeszkody - efekty będą jutro :)

      Usuń
  2. śliczny jest zdolniacho :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zmień format z jpg na pdf ...

      Usuń
    2. Aga, już mam gotowy kalendarz w pdf-ie tylko nie wiem jak go tu zamieścić ;/

      Usuń
  3. No sliczny jest! A jak go tu umiescić to nie wiem, nie pomogę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anius jest cudowny cuuuudowny przesliczny i przeslodki, bardz zdolna z ciebie dziewczyna:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Syl :) Nie spodziewałam się, ze ten kalendarz tak przypadnie Wam do gustu :)

      Usuń
  5. Cudny kalendarz Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Ty nasza zdolniacho:) i jeszcze kolejny talent przed nami odkryłaś:))))
    zauroczył mnie bez reszty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, jaki tam talent - do bazgrania :P ale cieszę się, że po latach wracam troszkę do rysowania :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny pomysłowa i zdolna dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arya - dziękuje za instrukcję! dziś postaram się wypróbować, jeśli będę miała problemy to napiszę :) :*

      Usuń
  9. O jaaa, pomysł genialne, ale wykonanie! Mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa :) Dziękuję za AŻ TAKIE słowa. do geniuszu to jednak daleko -nie mam kreski pewnej jak Mleczko :) Ale cieszę się, że mimo to kalendarz się podoba

      Usuń
  10. Aniu nieziemskie te kalendarze...kolejny talent superblogowiczki. Gratulacje kochana . Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jestem pod wrażeniem zdolności. Najbardziej mi przypadł marzec do gustu, pisanka na tym wózeczku jest po prostu genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z ta pisanka - to był zupełnie inny pomysł, ale w trakcie wyszedł wózeczek :) Czasem nie ma tego złego... :)

      Usuń
  12. Dziękuję dziewczyny za wszystkie miłe słowa - serce rośnie i ręka się rwie do kolejnych kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDNY, CUDNY bardzo mi się podoba :DD
    Fajny styl i urocze te rysuneczki, każdy ma odpowiedni akcent, aby podkreślić miesiąc.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był zamiar, fajnie, że i Wam się podoba :)

      Usuń
  14. Jest EXTRA. Na pewno sobie wydrukuję jak już uporasz się z tymi dziwnymi nazwami: pdf...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia - dziękuję :* Kalendarz już dostępny online :)

      Usuń
  15. Aniu, ten kalendarz jest piękny! na głowę bije moje sowy..! czekam na format pdf, bo coś czuję, że to TEN kalendarz.

    co do tego pdf- jest na to sposob- konwertowanie do tego formatu, ale dużo dużo prościej będzie jeśli dodasz je do osobnego albumu na picasie (tam lądują wszystkie zdjęcia, które wgrywamy na serwer na bloggera) i udostępnisz wszystkim link :) trzeba w opcjach zaznaczyć, że jest to album OGÓLNODOSTĘPNY - KAŻDA OSOBA MAJĄCA LINK, czy coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana!! Dziękuję:) album z kalendarzem już na Picasie :) Mam też skonwertowany plik pdf tylko nie wiem na jakiej stronie go umieścić, żeby był dostępny...

      Usuń
  16. Ależ z Ciebie zdolniacha!!! Twój kalendarz jest super, rysuneczki baaaardzo fajne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta dziewuszka z kalendarza...:)
    Tyle ciekawych odsłon jej oblicza...
    Ciemne włosy.....hmmm...
    czyżby to była...Ania z Wymarzonego Domu...???;)
    Pozdrawiam Cię...utalentowana Aniu :)
    P.S Czapeczka z kwiatem...urocza...
    pasuje jak ulał do uroczej modelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - może być i Ania z lat młodzieńczych :)
      Dziękuję za tyle miłych słów :*

      Usuń
  18. Fantastyczny kalendarz! Dziewczynka jest po prostu cudna! Chyba coś wykombinuję, żeby ją umieścić na którejś z moich ścian :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super!!! A pochwalisz się efektem końcowym ?? :)

      Usuń
  19. Cudny kalendarz! Jak dobrze wrócić i widzieć kolejne wspaniałe rzeczy u ciebie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ! Jak dobrze widzieć Cię znowu :)

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco