• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

6 grudnia 2012

Zbliża się...:)



Uwielbiam Michael'a Buble za klimat, jaki potrafi stworzyć swoim głosem...i ma genialną orkiestrę przy tym:)
Przenieście sie ze mną lata wstecz...to były czasy, to była muzyka...


Tym samym sprawiam sobie sama prezent od Mikołaja - dziś będzie to muzyka Michaela przy akompaniamencie lecacego z nieba białego puchu:) A ponieważ mój synek postanowił trzeci raz zachorować na anginę (od wrzesnia:( ) śnieg podziwiamy tylko przez szybę układając puzzle od Mikołaja:)


Miłego dnia Kochani, a wszystkim Mikołajom wszystkiego naj naj naj!!!:)

7 komentarzy:

  1. Aniu to ja razem z Tobą przez tą szybę podziwiam śnieżek. Mój synuś ma gorączkę i początki jakiejś infekcji. A były plany wyjazdowe na weekend, które niestety trzeba odłożyć już na nowy rok. Trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też uwielbiam Michaela Buble, a w okresie przedświątecznym słucham namiętnie:)Usciski dla synka:) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja uwielbiam jego glos i styl spiewania :-) w zeszlym roku dostalam od meza, michaela swiateczna plyte i juz paru dni znow jej sluchamy :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas czwarty raz zapalenie oskrzeli,angina była wrześniu:-(
    nie ma to jak umilić sobie choć chwilkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, ja też uwielbiam Michaela, na święta jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, muzyka też nas łączy, znam doskonale cały repertuar, nie tylko świąteczny! Klasa!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco