• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

5 grudnia 2012

Adwent...

Zaczął się, cichutko, wyczekiwany czas - ten najpiekniejszy w roku, czas oczekiwania, przygotowań, szukania prezentów, strojenia domów, nucenia swiątecznych piosenek w ulubionej radiowej stacji...
Uwielbiam, na prawdę calutki rok czekam na te magiczne 24 dni...



Dom powolutku stroi się na Święta, w tym roku dużo będzie w nim naturalnych dekoracji oraz blasku srebra i świec...ale pozwolę też wkraść się czerwieni...



Wieniec adwentowy w tym roku znów w leśnym klimacie, dużo szyszek, drewna i światło migoczące w postarzanych srebrnych lampionach z grubego szkła...Uwiebiam nastrój jaki tworzy popołudniami i wieczorami!



W holu już od dłuższego czasu goszczą dwa obrazy, które stworzyłam z ostatnich dwóch ściereczek upolowanych przez M. Naciągnęłam je na ramy i mam jesienno-zimowe zwierzaki w domu. Na komodzie pojawiają sie też pierwsze dekoracje, choć na razie nieśmiałe i skromne...ale już niedługo pojawią się prawdziwie świąteczne akcenty:)


Przypominam o trawjącym jeszcze CANDY inaugurujacym działalność mojego mini-sklepiku AnyTHING! Zapisy do 14-go grudnia Kochani!




A jeśli już o sklepiku mowa - to trzy kolejne świąteczne drobiazgi w nim zagościły - po szczegóły zapraszam TUTAJ:)





Pewnie wnikiwi obserwatorzy zauważyli, że od kilku dni walczę z nowym szablonem sklepiku - ale to walka nierówna, przegrywam z techniką:( Dajcie mi jeszcze troszkę czasu, będę walczyć. A może dobre duszyczki udzielą mi paru porad?
Na koniec bardzo ważna informacja - ruszyła aukcja na allegro z moim ocieplaczem na kubek dla MARCINKA!!! Licytujcie proszę - nie tylko mój kubeczek ale i pozostałe cudeńka!

Kliknij i zalicytuj!

15 komentarzy:

  1. Przepiękne dekoracje wyczarowujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Aniu:)
    oj jak pięknie u Ciebie:) bardzo podoba mi się jak delikatnie wprowadziłaś do swojego domku świąteczną atmosferę:)))
    śliczne te obrazy i te klocuszki w sklepiku:)))
    ściskam Ciebie cieplutko i zapraszam do siebie na mój kalendarz adwentowy:)
    uściski i powodzenia w layoucie sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Twój kalendarz powalił mnie na kolana - gratuluję:) Ze sklepikiem powoli wychodze na prostą:)

      Usuń
  3. Czarodziejskie połączenie...
    Nic tylko patrzeć i czuć zbliżające się święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, n patrzenie będzie jeszcze czas - teraz pora wziąć się do roboty:P

      Usuń
  4. pięknie u Ciebie :) śliczne te świeczniki to z pepco?

    pozdrawiam!
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to z Pepco:) uwielbiam tam zaglądać, mają fantastyczne dodatki w ROZSĄDNYCH cenach:)

      Usuń
  5. Świetny świąteczny klimacik do Ciebie wkroczył:)Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i klimatycznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Pięknie u Ciebie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdradź mi proszę na privat maila w którym sklepie zakupiłaś ściereczki, korzystałaś z netu? Ta seria to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco