• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 grudnia 2012

Święta w wersji B&W

Moja osobista biało-czarna "choinka" zawisła na ścianie w mojej pracowni. Nie będę tu oryginalna - na pewno widujecie takie na skandynawskich blogach - a z racji tego, że jestem w nich po uszy zakochana - wiedziałam, że podobny kolaż powstanie i u mnie.



Kącik komputerowy w pracowni przeszedł totalną metamorfozę - ale jego odsłona w kolejnym poście. Dziś tylko moja wymarzona adwentowa dekoracja - razem z adwentowym kalendarzem, który odlicza mój czas do Świąt:)




Ktoś ma ochotę na taki sam - proszę - zamieszczam go specjalnie dla Was - kliknijcie i kopiujcie - jeśli tylko macie ochotę:)

Teraz praca jest jeszcze przyjemniejsza, a oczekiwanie jeszcze bardziej ekscytujące - jak małe dziecko codziennie wieczorem skreślam kolejną cyferkę z kalendarza:)





Miłego dnia!

Ja wrazam do pieczenia pierniczków i ciasteczek - ale o tym niebawem:)

                                                                          

21 komentarzy:

  1. Witaj
    Fajna choineczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna aranżacja! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karolinko w moich skromnych progach! I ogromnie dziękuję za te słowa:) Ja jestem pod wielkim wrażeniem Twojej Galerii!!

      Usuń
  3. Cześć Aniu , kącik śliczny , wszystko przemyślane i idealnie skomponowane. Ja też dziś piekłam pierniczki, fotki wkrótce, a tymczasem zapraszam do obejrzenia sesji z dekoracji świątecznych http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za odwiedziny i zaraz "biegnę" do Ciebie:)

      Usuń
  4. Super inspiracja :) bardzo podoba mi sie ten styl! Milego tygodnia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzękuję Bree!! I Tobie życzę miłego przedświątecznego tygodnia:)

      Usuń
  5. Aniu kącik jest niesamowicie oryginalny i taki skandynawski! tak jak lubię najbardziej:) dzięki za choinkę:))) coś czuję, że wykorzystam:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję!!! Cieszę się, że moja choineczka się Tobie przyda:)

      Usuń
  6. Anius swietna inspiracja, wyglada to cudnie, czysto, stylowo, cool:-)))
    Znalazlam te bankowe informacje tak jak mi wtedy pisalam, jeszcze nic nie wyslalam ale mam na liscie swojej, wie na 100% pomoge choc troche. Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, ogromnie się cieszę, że i Ty dołączysz do Mikołajow Franiowych/Marcinkowych! Ogromny buziak dla Ciebie:*

      Usuń
  7. Aniu jest cudnie, bardzo mi sie podoba ten swiateczny kolaz. Normalnie napatrzec sie nie moge, w tym roku juz nie uda mi sie czegos takiego stworzyc ale moze za rok?
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję:) Strasznie miło jest to od Ciebie usłyszeć - i zachęcam do tworzenia swojego - pół godzinki "roboty" i będzie gotowe:) Choć Ty pewnie szykujesz się do wyjazdu na Święta, prawda?:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Kolaż świetny - pięknie to skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kącik Ania! Bardzo mi się podoba?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolaż jest super. Faktycznie w cudnym skandynawskim stylu. Bardzo chętnie choinkę wydrukuję( świetna jest). Pozdrawiam i zapraszam do siebie do posta z kalendarzami adwentowymi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przyjemnie u Ciebie, i te skandynawskie obrazki - bardzo na TAK! OJ BARDZO ZAKOCHANA I JA JESTEM!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco