• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 grudnia 2012

Druga niedziela Adwentu

Druga świeczka płonie w adwentowym świeczniku, już tylko dwa tygodnie dzielą nas od Świąt Bożego Narodzenia...



Dom nabiera blasku, stroi się - w tym roku jednak wybieram srebro, biel, kroplę czerni i malutkie akcenty czerwieni i zieleń roślin...




A za oknem śnieżna zamieć, 15 cm śniegu już ściele się na ziemi...a to dopiero początek:)




KOCHAM ZIMĘ
 w takiej postaci! Szkoda tylko, że nie możemy wyjść i poszaleć na dworze





Miłego, spokojnego, leniwego wieczoru Kochani!

                                                          

31 komentarzy:

  1. Ania - nas też zasypuje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś - jak tam dzisiaj?? Mogłaś wyjść z domu??:)Ależ zasypało...

      Usuń
  2. Bardzo lubię klimat, który kreujesz w swoim domu. U mnie też śnieg, nawet sanki poszły w ruch :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak fajnie:) Ja na sanki troszkę poczekam, bo mój Antoś ma anginę i to podobno potworną:(

      Usuń
  3. Piękne aranżacje. Mamy wiele podobnych ozdób i sposobów na ich wyeksponowanie Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ślicznie u Was w ten zimowy czas... :)
    spokojnego wieczorku!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądają Twoje dekoracje i choć ja stawiam na czerwień to jednak Twoja kolorystyka też bardzo mi się podoba!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu - długo biłam się z myslami czy w tym roku postawić na dominująca czerwień jak w roku ubieglym:) ale ja niespokojny duch jestem - muszę sprobować wszystkiego:) w tym roku będzie srebrno-biało-czarno-czerwono (nieznacznie:)

      Usuń
  6. Przecudne aranżacje! Takie lubię najbardziej:-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje. Troszkę tego śniegu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to ja Tobie tego śniegu życzę na samiuśkie Święta!

      Usuń
  8. Na dworze a nie na dworzu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porawiam się - dobrze wiedzieć, że ANONIMOWY stróż porządku czuwa:P

      Usuń
  9. Właśnie wróciłam ze spaceru z psem i szaleje śnieżyca aż się boję pomyśleć,co będzie jutro.
    U Ciebie jak zawsze piękne dekoracje i bardzo delikatne ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti - cieszę się, że moje dekoracje się podobają:) Też wieczorkiem spacerowałam z moją Luką - obie mialyśmy frajdę niesamowitą, ale też niezły aerobik - spacer w śniegu za kostkę wymaga sprawności:P

      Usuń
  10. U mnie snieg byl, ale dzis po nim ani sladu :(
    Tak tylko dwa tygodnie, jak ten czas szybko biegnie. Lubie zagladac do Twojego domku, a te swiateczne dekoracje sa niezwykle urocze.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję! Ja szukam inspiracji także u Ciebie:) śnieg jest cudowny!

      Usuń
  11. Przeslicznie u Ciebie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu moje drzwi wieczorem były tak zasypane, że nie mogłam ich otworzyć :) A śnieg ciągle pada..
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dianka - M odśnieżał wieczorem, a rano śladu nie było:) Jest z 30 cm! ależ pięknie:)

      Usuń
  13. Aniu, klimat Twojego wnętrza jest rewelacyjny, uwielbiam Cię odwiedzać, w podobnej kolorystyce swoje mieszkanko na Boże Narodzenie przygotowuję :) dziękuję za inspiracje. My tez niestety na razie nie możemy cieszyć się sniegiem, Hania chora :(
    buziaki przesyłam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, zdrówka dla Hani!!!
      Ach te nasze bajtle, szkoda, że nie mozemy z nimi poszaleć w śiegu:(

      Usuń
  14. Witaj, pięknie u Ciebie:) Rozglądam się i zachwycam wszystkim po kolei:)
    Zostaję na dłużej jeśli pozwolisz:)
    Pozdrawiam,
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu zapraszam kiedy tylko chcesz - rozgość się:) cieszę się, że do mnie zaglądasz!

      Usuń
  15. Pięknie, klimatycznie, z całą przyjemnością dla oka i duszy oglądam zdjęcia :) pozdrawiam zimowo :) - Anna

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco