• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

14 listopada 2012

Tuż tuż...

Już jutro (no, najpóźniej pojutrze) rusza sklepik pełna parą - jeszcze ostatnie poprawki i drobiazg, który w postaci CANDY zainauguruje moją działalność sklepikową...

Jesteście ciekawi?
Zaglądniecie jutro??:)


Czy takimi wieczorami ja te teraz nie jest przyjemnie usiąść na kanapie pod kocykiem i popijać gorącą herbatkę?
A może wziąć do ręki szydełko, druty? Dobrą książkę?




Życzę Wam samych spokojnych wieczorów w blasku swiec....

I trzymajcie za mnie kciuki:)

27 komentarzy:

  1. trzymam, trzymam i już nie mogę się doczekać sklepiku a zwłaszcza jego zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uf czekam na sklepik i na jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam, a jutro na pewno tu zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 3mam kciuki i wieczorkiem z książką siedzę bo szydełkowac nie potrafię ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia! Piękne zdjęcia :) ale przy dzieciach to raczej trudno zasiąść z herbatką przy książce... szczególnie przy moim urwisie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uhuhuhuhuhu!
    Powodzenia wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro tu zajrzę.Ładna taca.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia:)))))...pozdrawiam zszydełkiem w ręku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. trafilam dziś przez przypadek a tu tak pięknie nastrojowo i bardzo w moim guscie i juz wiem że będe zaglądać częściej...powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem mega ciekawa, więc zajrze, zresztą zawsze zaglądam :-) Powodzenia :-***

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądniemy jutro ;) oby się udało, życzę powodzenia :) trzymam mocno kciukasy =]

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam, trzymam tez :) Powodzenia!
    Sciskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu tak kocham takie wieczory i bardzo bardzo mocno trzymam kciuki, choć w duszy wiem, że pójdzie dobrze:) bo jak ktoś bardzo chce to się udaje i już:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ucieszyłabym się gdybyś wpadła do mnie na linky party - imprezkę z linkami, wszystkie blogerki diy itp. mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów żeby inni odwiedzający mogli do nich trafić :) fajnie by było gdybyśmy się wszystkie mogły poznać (my blogerki), bo jednak bardzo ciężko takie blogi znaleźć. zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę jutro na pewno. Pozdrawiam i życzę miłej i spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Swego czasu też zaczytywałam się w Ani, wspaniały klimat stworzyłaś na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu cieszę się, że to już tuż tuż. Trzymam kciuki i oczekuję wielkiego otwarcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!!! Fajnie, że ruszasz ze sklepikiem:)
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje ! Zaglądam tu regularnie, zazwyczaj nieśmiało i nie pozostawiam po sobie śladu :) więc dzisiaj muszę powiedzieć, że trzymam kciuki za powodzenie i na pewno zaglądnę do sklepiku :)

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie, że trzymam! :) Pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam i ja:) I na pewno zajrzę jutro:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja niecierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Alez cudny klimat.. :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco