• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 października 2012

Prawdziwa królowa...

...jest tylko jedna...wśród kwiatów...przekonuję się o tym po raz kolejny...




Oczywiście róża...

Jest połowa października, a moje róże nadal w pąkach i kwitną po raz kolejny w tym sezonie...podziwiam je za wytrwałość i moc, choć wydają się tak kruche i delikatne...jak prawdziwe królowe....


   


Pozwalam im swobodnie rosnąć w ogrodzie, piąć się po pergoli, powoli otulać taras....ale też ostatnio przynoszę do domu zatrzymując to co w lecie najpiękniejsze - kolory i zapachy...kiedy połączę je z kwitnącą (znów!!) lawendą to juz jest uczta dla zmysłów.....




Pięknie komponują się z cynowymi naczyniami...(do mojego urodzinowego kompletu dołączył cudny świecznik od cioci. Dziękuję!!)





Przyznam, że uwielbiam róże w nieformalnych bukietach, zerwanych w ogrodzie, ewentualnie przewiązanych sznurkiem bądź bawełnianą tasiemką...lecz nie lubię splątanych rafią, z ozdobami, perełkami, brokatem, sztucznymi łzami...to odbiera im cały urok, bo tak piękny kwiat sam sobie tworzy najdoskonalszą oprawę...dlatego apeluję - nie strojcie jej w "piekne szatki", pozwolcie błyszczeć własnym blaskiem:)


A jakie kwiaty Wy lubicie najbardziej??? I w jakich kolorach?

Pozdrawiam Was:)

Ana


28 komentarzy:

  1. Aniu zgadzam sie z Toba jesli roze (i tez wiekszosc kwiatow) to bez tych wszystkich ozdobek, tez nie lubie tego.
    Zdjecia sa fantastyczne, piekne kolory. Podoba mi sie tez i to bardzo ta klatka na paterce, niezwykle interesujaco wyglada.

    Twoje roze wygladaja jak piwonie ktore chyba najbardziej ze wszystkich kwiatow uwielbiam i nie ma znaczenia czy sa biale czy rozowe.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, bo ja kocham róże pełne i właśnie takie posadziłam w moim ogrodzie...faktycznie niektóre z nich bardzo przypominają piwonie, a cieszyć się nimi mozna od czerwca do października:) A klatka to takze mój urodzinowy prezent:)

      Usuń
  2. Aniu Twoje róże żyją pełnią życia. Mają niesamowite kolory przy Twoim srebrnym komplecie i świeczniku wyglądają jeszcze piękniej. Jestem tego samego zdania! Nie stroić róż bardziej niż naturalna nitką , bo one same są ozdobą... a moje ulubione kwiaty? zawsze róże:D i tylko je dostaję od męża:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak:) Nie ma to jak M z naręczem róż...wspaniały widok:)

      Usuń
  3. Przepiękny ten cynowy komplet i świecznik:)), a róże wyglądają bosko! ja też wolę takie "dzikie" bukiety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) cieszę się, że nie tylko ja nie gustuję w tych strojonych rózach...

      Usuń
  4. jakie piekne ! komplet masz cudny :)
    kocham tez róże ,a i tulipany na 3 miejscu słoneczniki ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tulipany też uwielbiam:) I goździki, które często goszczą na stole...nie zapominajmy o hortensjach:)

      Usuń
  5. jeju Aniu jakie te roze maja piekny kolory wow, sliczne sliczne fotki az o lecie musze myslec w ten deszczowy dzien, dzieki!!! Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne róże, iście królewskie i jakby kwitły w czerwcu a nie w październiku, i cudowne zdjęcia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mnie też zadziwia to, ze mimo zimnego dość i deszczowego lata a teraz zapłakanej jesieni one wciąz kwitną:) a może to wlaśnie dlatego?:)

      Usuń
  7. Piękne te Twoje róże i ta klateczka na nóżce.Pytasz jakie kwiaty lubię...w zasadzie wszystkie,bo każdy ma w sobie to coś :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beti:) Masz rację, że każdy kwiat jest piękny...w tym roku zauważyłam, że nawet "chwasty" to małe dzieła sztuki

      Usuń
  8. Moj M. rowniez zawsze kupuje mi roze ;)))
    Ja uwielbiam storczyki, a w ostatnim czasie zrywam wszystko co znajduje na polach nawet chwasty ;)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne roze i piekny swiecznik....:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham wszystkie kwiaty:) każdy jest piękny. Ale chyba najbardziej te "dzikie"- uwielbiam piwonię, mieczyki, nasturcję. Róże lubię tylko te ogrodowe, takich wielkich sztywnych czerwonych nie bardzo.

    piękny świecznik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, róża jest przecudnej urody, nie bez powodu jest królową kwiatów. I w dodatku można się nią zachwycać przez cały sezon.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeden z moich ulubionych kwiatów to OLEANDER.. :)

    podkradłam go kiedyś przyjaciółce, puścił korzonki, przyjął się w donicy w to lato drugi rok kwitnie na balkonie, pod koniec października zabieram go do domu - jest jeszcze niewielki więc to póki co jest proste. Mirella

    OdpowiedzUsuń
  13. Roze rozowe, roze czerwone, ostatnio dostalam z ogrodka rozowe, o rany jak One pieknie pachna !!!!
    Sliczne zdjecia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny świecznik i klateczka!!! Róże też cudowne, jakie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :-)
    Zapraszam też do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne masz te kolory na zdjęciach,
    miło mi Cię odwiedzić :)
    zapraszam na Anię do mnie, skoro tak lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, ta klateczka jest niezwykła i cała ta dekoracja w niej!!pięknie!!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście każdy odcień różu i fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Aniu. Pieknie u Ciebie!! Piekne wnetrza, dekoracje i fajnie sie Ciebie czyta. Chyba nie mialam jeszcze okazji tego napisac wiec pozwole sobie teraz, ze Twoj blog byl inspiracja do powstania i pisania mojego. Twoj blog byl pierwszym na ktory trafilam w sieci, podpatrywalam jak stworzyc strone itd. :) Pozdrawiam serdecznie Edyta

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco