• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

5 września 2012

A mnie jest szkoda lata...

Dziś tylko pismo obrazkowe i wspomnienie lata w naszym ogrodzie....

CZERWIEC

Upłynął zdecydowanie pod znakiem lawendy, błękitów i bzyczących pracusiów....

 
  
 
 
 
 
 

LIPEC

to czas róż i hortensji!

 
  
 
 
 
 
 

SIERPIEŃ

to przepiękny spektakl traw i bylin

 
 
  
 
 
  

Wielkimi krokami zbliża sie jesień...poranna mgła, zimna rosa na stopach przy porannym spacerze po ogrodzie, pierwsze opadające liście...i wiecie co? Wraz z dojrzewaniem ogrodu i ja dojrzewam (czyżby to zbliżająca sie wielkimi krokami "zmiana kodu") i cieszę sie też jesienią, czekam na eksplozję czerwieni, żółci, pomarańczy, na kłosy traw i zapłakane liście bylin i mokre główki ostatnich kwiatów...jesień jest piękna!!!


Pozdrawiam
Wasza Ana

PS. Bardzo bardzo bardzo Wam dziękuję za komentarze pod ostatnim postem!! Dziękuję za dodanie otuchy, za opisanie waszych żłobkowo-przedszkolno-szkolnych przeżyć i podzielenie się nimi ze mną!!

niech moc będzie z nami mamami!!!:)

18 komentarzy:

  1. Śliczne wspomnienie lata :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający ogród !Szpaler lawendy i hortensje- moje ukochane, widzę i żurawki, które u mnie nie wytrzymały palącego słońca...Ogród to taka mała radość w tych trudnych dniach dla nas i naszych pociech...trzymam kciuki za pomyslną adaptację, u nas podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko - i ja jestem wielka fanką lawendy, hortensji i żurawek - to rosliny z żelaznej listy i jestem zdania, że nie powinno ich zabraknąć w żadnym ogrodzie:) dodam jeszcze do listy bukszpany i róże!

      Usuń
  3. Ja ogólnie zauważyłam tendencję, że osoby, które mają swój ogród, bardziej cieszą się latem i chcą żeby długo trwało. U ciebie jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest!:) może dlatego, że pracując w ogrodzie bardziej zauważamy zmiany jakie zachodzą...

      Usuń
  4. Cudowne rabaty ! każda pora roku w zadbanym ogrodzie jest ładna. :) Lubię Twój ogród. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny masz ogród:))) Miłej nocki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia!! I ten ogród!jest niezwykły!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jak przyjemnie...Piękny ogród! Lawenda jest wspaniała, nawet jedną posadziłam w donicy w sypialni...zobaczymy ile wytrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że dla mnie lawenda to roślina nie do zdarcia:) wszystko przetrzyma, najwazniejsze to nie przelewać:)

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Mnie również szkoda lata, nie lubię, niestety zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, jeśli zima jest zima ze śniegiem i mrozem to jest piękna:) Tak jak jesień gdy złota, słoneczna...

      Usuń
  9. Jakze rozny jest ogrod w poszczegolnych miesiacach i to jest piekne te zmiany.
    Jesien przyniesie zupelnie nowe doznania.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Do tej pory nie zwracałam tak wielkiej uwagi na to, a przecież każdy miesiąc jest inny...teraz czas wrzosów, bylin, astrów...i dyni:)

      Usuń
  10. Czerwiec najpiękniejszy. Dla mnie mógłby trwać cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda lata, ale jesień też będzie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno! każda pora roku ma swoje piękne oblicze:)

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco