• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 sierpnia 2012

Kawa i szycie:)

Czy ja już kiedyś wspomniałam, że NIE PIJAM kawy??:)

Tak tak kochani kofeinożercy, jestem całkowitą abstynentką, za to za zieloną herbatę dam wiele i to od niej zaczynam dzień i z nią ten sam dzień kończę...

Ale nie o tym miał być ten post...a o TCHIBO. Pierwsze skojarzenie (...) "Podaj to co najlepsze"...świąteczna reklama, aromat kawy...

Tymczasem w minionym tygodniu ...sklep tchibo.pl obdarował mnie fantastycznymi słodko-cukierkowymi prezentami wzamian za moją opinię. Obiecałam, że będzie szczera  i taka też będzie...najlepiej będzie jak sami zobaczycie te cukiereczki...



Tekstylne koszyki od razu zostały zagospodarowane - obydwa brylują na salonach. Okrągły kryje moje ręczne robótki w kąciku salonu, większy prostokątny ogarnia gazetowy bałagan na kanapie trzymając go w ryzach...Prawda, że świetnie się prezentują?




Przy okazji mogę się pochwalić moimi nowopowstałymi poduchami z nadrukami - wykorzystałam zwykłe białe poszewki pościelowe na jaśki i przeniosłam na nie grafiki. Bardzo je lubię, bo w swej ascetycznej formie dodają charakteru do całości i fajnie rozjaśniają kanapę i puf :)




Druga część podarunków zamieszkała w nowej pracowni, bo związana jest z ...szyciem!



Słodkie materiały z czystej bawełny, materiałowe guziki do kompletu i obszerny komplet nici i szpulek do maszyny - teraz nie muszę się martwić o odpowiedni odcień nici dla każdego materiału. A kolorowe guziczki "załapały się" nawet do Werandowej sesji razem z tworzona na gorąco broszką dla mojej Matusi





Jak widzicie pracownia już prawie prawie ukończona, czekają ją ostatnie szlify i wnet będzie miała swoją premierę...


Bardzo dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem, cieszę się, że i Wy razem ze mną będziecie oczekiwać na to szczególne dla mnie wydanie Werandy Country. Myślę jednak, ze musimy uzbroić się w cierpliwość na nadchodzące tygodnie, może miesiące...

No ale przecież mamy co robić, prawda???

Pozdrawiam Was gorąco

Wasza Ana

36 komentarzy:

  1. Te koszyki są obłędne, już za nimi szperam na ich www :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapmniałam dopisać, że koszyki mozna złożyć:) Fajny gadżet i może mieć wiele zastosowań...jej, to brzmi jak reklama...n oale faktycznie są fajne:)

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że tu zajrzałam :) I będę zaglądać, bo to ewidentnie "moja bajka":))))

      Usuń
  2. jednym słowem tchibo trafiło w gust :) tekstylne koszyki są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne prezenty dostałaś:) a tchibo uwielbiam , bo dodatki do domu robią niesamowite:)
    koszyczki wspaniałe. idealnie di Ciebie pasuje ten prezent. oj idealnie:) a na werandę czekamy i się doczekamy. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj doczekamy się na pewno...ale cierpliwość trzeba pocwiczyć:P

      Usuń
  4. No piękne te koszyczki!!!!Miło dostać takie prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, niesamowicie miło...zwłaszcza że w minonych dniach dostałam ich az kilka...to daje radość ogromną:)

      Usuń
  5. Cudowne rzeczy są w naszym ulubionym sklepie Tchibo ;) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty do wypróbowania dostalaś :)), koszyki świetne , poduchy też super:) , którą metodą robiłaś transfer
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Anius, swietne prezenty od Tchibo! ale ale naj naj ciesze sie razem z Toba z artykulu w Werandzie!!! niestety pewnie go nie zobacze no bo tu u nas nie kupie ale mam nadzieje, ze pokazesz jakies foteczki tutaj.
    Sciskam i buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylcia, na 100% pokażę artykuł, będę się bezwstydnie chwalić:P Jak tam ręka??

      Usuń
  8. Ja akurat ani za kawą ani za zieloną herbatą nie przepadam, ale czasami pijam i to i to. Co do artykułu to na pewno zajrzę do tej gazety i gratuluję :) A z prezentów podoba mi się zestaw nitek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ..ale świetne prezenty :)
    Super.!
    Zapraszam na candy- do wygrania taca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam sklep Tchibo i wszystkie ich produkty. Koszyczki są boskie (wiem,że to nie ładnie ale Ci zazdroszcze:P) pozdrawiam Cie ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczqo, polecam koszyczki:) Nie trzeba zazdrościć tylko wziąć takie same:)

      Usuń
  11. pięknie u Ciebie i te kolory!!! obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam sie w tej białej ceglastej ścianie ! ♥
    A guziczki słodziaszne ! :D
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją kocham od kiedy powstała - to kolejne spełnione marzenie:)

      Usuń
  13. Oj kochana dzieje sie u Ciebie wiele dobrego, super ciesze sie.
    Prezenciki piekne zwlaszcza te krawieckie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - jako prawdziwa mistrzyni maszyny do szycia - iwedziałam, ze docenisz krawieckie przydasie:)

      Usuń
  14. ale piękna ściana z cegły :) i te szarości :)))) miodzio!!!! zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania kolorowe świecące kule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już stanęłam w ogonku, do kul wzdycham od dłuzszego czasu:)

      Usuń
  15. Ojj... ja rowniez rozsiade sie u Ciebie na dluzej ;)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te koszyczki-pojemniczki! Widzę, że więcej Dziewczyn Blogujących testuje produkty np. Tchibo. Jak to się robi, bo mnie ciekawi ten fakt???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, to firmy zgłaszają się do blogerek same...nie wiem czy można inną metodą:)

      Usuń
  17. Kawa i szycie to bardzo dobre połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. weszłam przypadkiem i przepadłam!
    masz przepiękny dom Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie tu u Ciebie, poduchy cudne.Pracownia zachęca do kreatywności.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aneczko, gratuluje Ci sesji dla Werandy. Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę na jej stronach Twoje piękne wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie tu u Ciebie...

    http://mojewnetrza.blogspot.com/

    poobserwuję z przyjemnością:):)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco