• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 sierpnia 2012

Wyjątkowy dzień...

To był bardzo emocjonujący tydzień, a właściwie dwa. zostałam obsypana prezentami, udało mi się ukończyć dwa spore projekty i kilka mniejszych...ale to wszystko opiszę w kolejnych postach (och, jest zdjęć na co najmniej 5:) )...

Największa przygodę mojego życia przeżyłam w czwartek....za sprawą Rafała i Basi, ktorzy zagościli w moich skromnych progach:)

 

juz wiecie, co się wydarzyło???:)

Do tej pory oglądałam wnętrzarskie czasopisma wzdychając do pięknych wnętrz, dodatków i cudownych zdjęć i stylizacji. Teraz sama stanęłam przed szansą przeżycia takiej przygody i nie wahałam się ani chwili!


 

Basiu, Rafale - dziękuję za wspaniały dzień, którego na pewno nigdy nie zapomnę!!


Teraz tylko muszę uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na TEN numer Werandy Country:)

Pozdrawiam Was słonecznie i upalnie

Wasza wciąż rozanielona Ana:)

 A już w kolejnych postach opowiem o wszystkich niespodziankach, które spotkaly mnie w ciągu minionych dni....

PS. Właśnie zauważyłam, że to mój 200 wpis!!! Może to znak....???:)

27 komentarzy:

  1. Świetnie ! Gratuluje chętnie obejrzę Twój dom w Werandzie Country :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gratuluję Ci tej sesji:) Widziałam już migawki z Twojego tarasu na forum..jest pieknie:) Cudnie to wszystko wyszło:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - na forum już spoooro tarasu:) a tu nadal czeka na debiut

      Usuń
  3. Gratulacje!!! Mam nadzieję, że nie przeoczę tego numeru i przy kawce w ogrodzie, pooglądam Twój domek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję:) Zaprenumerowałam sobie Werandę Country, więc już mi będzie od tego numeru przychodzić do domku:)
    serdeczności od cichej podlądaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj:)
    no no no! moje gratulacje:))) to ja też czekam i zacieram rączki na nowy numer:) z miłą chęcią obejrzę sesję z Twoich czterech kątów.
    wspaniale!:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję,cieszę się,że cię spotkała taka radość. Chętnie obejrzę,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ano, ten taras z daleka już wygląda ślicznie, a co dopiero będzie w zbliżeniach! Daj nam znać jak już będzie wiadomo, kiedy sesja się ukaże! Gratuluję mocno, bo to fajne wyróżnienie! :)
    pozdrowionka przesyłam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać, sama ćwiczę teraz cierpliwość:)

      Usuń
  8. gratuluje z całego serducha ...z niecierpliwością oczekuje na sesje buziam.........

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje !
    W takim razie i my z niecierpliwością czekamy na ten numer Werandy ! :)
    Miłego popołudnia .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ana, no to bosko będę wypatrywała numeru Werandy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny Kochane, z tym wypatrywaniem to radziłabym się wstrzymać, bo nawet nie wiem czy artykuł będzie w tym sezonie:) ale na pewno dam znać kiedy się ukaże:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow Aniu gratuluje jaka super nowina, tylko prosze poinformuj kiedy Weranda sie ukaze, bede musiala dzwonic do pl. aby mi kupili :)))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczę :D gratuluję dal koniecznie znać co i kiedy chętnie zobaczę zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. to świetna przygoda!!!!:)Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)
    ..to musi być radość i duma:)
    Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Aniu!To cudowne emocje, wiem coś o tym:-)))i w pełni rozumiem jak się teraz czujesz:-))czekam na efekty!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję serdecznie!
    Czekam na TEN numer i pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję sesji. Z przyjemnością obejrzę efekty w Werandzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluj Aniu, szkoda,ze nie bedzie mi dane obejrzec sesji w magazynie, w NL niestety go nie dostane, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za pozwoleniem Werandy wrzucę fotki z sesji na bloga:)

      Usuń
  20. Gratuluję Ci serdecznie i też czekam na Twój szczęśliwy numerek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ania - jeszcze raz GRATULACJE! Czekam na Weradnę z niecierpliwością ! Czy Ty pokazywałaś nam tu kiedyś swoją łazienkę? Piękny rąbek jej uchyliłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś - tu mnie masz:) Nigdy:) Czeka nadal na lifting i doczekać się nie może:P

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco