• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

12 czerwca 2012

Młodej parze...

Po raz pierwszy zostałam poproszona o stworzenie prezentu dla Młodej Pary...

Poprosił mnie... mój mąż:)



Zostaliśmy zaproszeni na ślub i wesele przez Inę i Christiana, niestety ich uroczystość zbiegła się z zaplanowanymi i przygotowywanymi już drugimi urodzinami naszego Antosia. Jednak prezent powstał i pojechał do Nowożeńców...ciężarówką:)



Bardzo długo zastanawiałam się na tym co podarować Młodym i wreszcie wybór padł na elegancki komplet łazienkowy. Wiedzieliśmy, że Ina i Christian lubią nowoczesność, jednak postanowiłam przemycić w prezencie odrobinę klasyki poprzez ponadczasowe połaczenie kremu i czerni...



Deseczki pod wieszaki pomalowałam i polakierowalam na wysoki połysk i dodałam grafikę, wieszaki pomalowalam na czarno.



Ręczniki dostały bawełniane wstawki z haftowanymi czarną muliną imionami Pary Młodej i ozdobnym ornamentem (nie mogłam się oprzeć). Ina dostała kobiecą wstążkę w groszki, Christian klasyczną męską i czarną:)


Mam nadzieję, że i wam spodobal się moj pomysł na prezent, może też wykonacie taki dla Waszych znajomych, rodziny?
A może macie jakieś ciekawe pomysly na inne prezenty - inspiracje zawsze mile widziane:)

Pozdrawiam Was cieplutko i wracam ... do ogrodu:)

45 komentarzy:

  1. ekstra pomysł!!! i świetne wykonanie :) Udało Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym dostać takie cudo!!! Świetny pomysł, możesz być z siebie dumna, na pewno prezent się spodoba obdarowanym. A co tam w ogródku porabiasz? Pochwal się, jak kwiatki rosną!!! Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj działam, na razie przygotowuję nowe rabaty, odgruzowuję...poprawiam co już jest, sadzę nowe:) Oj dzieje się co dzień! Ale mogłabym to robić ciągle, kwitną róże, pachną, wtróruje im lawenda, pokazuje się powojnik, mieczyki...co dzień coś nowego!
      A niedługo migawki dla przypomnienia:)

      Usuń
    2. To czekam z utęsknieniem, ja też codziennie zaglądam do ogródka, rozwalam kompostownik, bo się trochę uzbierało i będę miała trochę nowego miejsca na roślinki. Fajnie wczoraj u nas popadał deszcz, było już tak sucho a dziś rano wszystko pięknie podlane.

      Usuń
  4. przepiękny:)
    z pewnością będą zadowoleni:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł naprawdę Ci się udało ! na pewno byli zachwyceni:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, nie wierzli, ze ręcznie robione:P Chyba się podobało:)

      Usuń
  6. sliczny prezent, ja bylabym zachwycona takim prezentem, bardzo podobaja mi się reczniki z haftami, mój maz jako mały chłopiec dostał od rodzicow taki ręcznik ze swoim imieniem i używa go do dziś, mimo, że jest już troszkę sprany to go uwielbia i zawsze zabiera na trening.Czy ktoś wie gdzie mozna dostac ręczniki juz z mulinowa wstawką,tak by nie trzeba było nic doszywac tylko od razu haftować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też planuję stworzyć takie dla mauchów moich, to będzie pamiątka...oj rozczuliła mnie ta historia o dorosłym mężczyźnie na trenigu z ręcznikiem z dzieciństwa!:)

      Ręczników z mulinową wstawką nie widziałam, no ale u mnie to generalnie niewiele jest:) Nawet drobnej czarnej kanwy kupić nie mogłam...

      Usuń
    2. ojej napisałam mulinową? chodizło mi o materiał do haftu, tudzież kanwowa wstawkę:Pale gapa ze mnie;)

      Usuń
    3. A i tak wiedziałam co masz na mysli i powtórzyłam za toba "mulinową" choć myslałam o kanwie:P Obie mamy głowy w chmurach, czyżby marzenia o wakacjach??:)

      Usuń
  7. Świetny prezent :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent, super pomysł i extra wykonanie.Bardzo dziękuję za inspirację. Przyda się wkrótce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne !, też bym chciała taki prezent personalny dostać
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że Nowożeńcom, nawet jak są zwolennikami nowoczesności, spodoba się ten piękny, własnoręcznie wykonany prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że się spodobał, reakcja była pozytywna:) Choć mam nadzieję, że nie uszczęsliwiłam ich "na siłę":P

      Usuń
  12. Przepiękny prezent, na pewno młoda para ucieszy sie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i taki osobisty prezent. Bezcenny bo wykonany ręcznie. Nie do podrobienia i nie do kupienia.
    Fantastyczny! Dobrze to wymyśliłaś Ano! Aż zachciało mi się panną młodą być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no no, dziękuję, więc życzę zamążpójścia jeśli jesteś przed:)

      Usuń
  14. Cudnie mieć kogoś kto pomyśli o takim prezencie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czesto robie takie prezenty- reczniki ale z haftowanymi inicjalami, a teraz koncze caly komplet 10szt.
    Ty wykonalas je bardzo fajnie, podobaja mi sie i to jak!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, piękne wykonanie :) Szkoda że na mój slub nikt nie dał nam takiego pięknego zestawu, bardzo mi sie podoba :)

      Usuń
    2. Anetko, Ty mnie Kochana nie zawstydzaj, bo Twoje ręczniki to majstersztyk i obiekt nie tylko moich westchnień!:) 10 szt?! Podziwiam pracowitość:)

      Usuń
  16. Świetny pomysł, warty skopiowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj sama bym chciałabym dostać taki prezent:) Niestety nie miałam gości z taką pomysłowością;)
    Przepiękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, myslę, że czasem warto podszepnąć to i owo gościm, prezenty są wtedy bardziej trafione:)

      Usuń
  18. przepiękny prezent :)
    ahhh jak ja bym chciała takie ręczniki dostać w prezencie ślubnym !

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się pomysł podoba :) ..a może taki ręcznik na dzień ojca ? hm. :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, dobry pomysł! Ja bym wyhaftowała "Najlepszy tatuś"

      Usuń
  20. Ano!
    Komplecki w Twoim wydaniu, to klasyczna elegancja.
    Pasuje do każdego wnętrza.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty od serca zawsze cieszą.
      Standardem wręczanym przeze mnie są bukiety, ale zrobione specjalne z myślą o solenizancie.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Vintage - dziękuję:)

      Kamilko - szkoda, że mamy do siebie tak daleko:) Ja kocham kwiaty, a Twoje bukiety to mistrzostwo:)

      Usuń
  21. Dziękuję:) Zerknę na pewno, bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, prezent jest idealny !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne uczucie dotac taki prezent wykonany ręcznie przez bliską osobę. Są piękne!


    Zapraszam ;) Wkrótce będę mogła pochwalić się swoimi poszewkami =)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco