• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

27 kwietnia 2012

Tuż przed majówką...

Trwają ogrodowe prace...Tyle ich jeszcze przed nami, bo ogród wciąż czeka na nowe rabaty, nasadzenia, taras na deski i ubranka...



Ale też nie stoimy w miejscu - pojawiły się nowe mebelki - udało mi się kupić piękny drewniany stół, który "zamalowałam" w tarasowych kolorach, koło moich różanek można już usiąść na ławeczce, a patio nabiara kształtów...





Dziś będzie mało słów, a więcej zdjęć - bo co tu "gadać" o ogrodzie, na niego trzeba patrzeć:)







Kutą etażerkę znalazłam w nowo poznanym malutkim sklepiku ze starociami, czarną, trochę podrzdzewiałą. Teraz przemalowana jest pastelową orchideą, ale to jeszcze nie koniec...będzie patyna:)


Pomidorki koktajlowe rosną już sobie w dużej donicy na słoneczku - mam nadzieję, że będzie co podjadać latem prosto z krzaczka - o ile mój debiut w roli ogrodnika będzie udany:)

Tym obrazkiem żegnam się z Wami dziś i biegnę ... do ogródka...

Udanego długiego weekendu Kochani!

26 komentarzy:

  1. Pięknie tam u Ciebie , powodzenia w ogrodzie:)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ogród, pomidorkami jestem zachwycona. Przesadzisz je potem czy zostawisz w doniczkach? Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomidorki wsadziłam do wielkiej ceramicznej donicy z drenażem i zostaną na tarasie - żeby daleko do zrywania nie było:)

      Usuń
  3. ale pięknie u Ciebie. Stół wykradłabym do siebie :D
    Tylko, że chyba cały balkon by mi zajął :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło w Twoim ogrodzie. Wszystko zadbane, wypielęgnowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie zaglądałam do Ciebie i tęskniłam za nowym postem, w końcu jest i to akurat temat na czasie dla mnie. Tez jestem na etapie prac ogrodowych i ..... szykuję się do wykonania skrzynek drewnianych wg Twojego pomysłu. Mam nadzieję, że moje będą równie piękne jak Twoje. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia - w takim razie pochwal sie koniecznie rezultatami:) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Aniu, pięknie wygospodarowane miejsca odpoczynku. Uwielbiam bukszpany, a Twoje są idealnie posadzone z ładną obwódką, co na pewno ułatwi pielęgnację trawnika.
    Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz prześliczny i duży ogród. Dzieci mają swój raj :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ogród ;) Zazdroszczę ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh... przepięknie...
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jak masz tam pieknie i jak duzo miejsca.
    Fajnie spedzacz czas w swoim ogrodzie:)
    udanej majowki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - fajnie:) Tylko potem plecy bolą, jak taczki z ziemią wywożę i doły kopię:P

      Usuń
  11. Jak pięknie!!!Bardzo wypielęgnowany i zadbany masz ogród!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ogród i baardzo ładny stół :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taras, ogród do pozazdroszczenia:)pięknie zaaranżowany:)i te tulipany, ktore dumnie wyciagaja kielichy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie masz ! wszystko ma swoje miejsce, porządek i .. ład ! super. rabaty też dobre ;] a ja mam własnie w szkole do wykonania rabatę bylinowa :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ana przybiegłam prosto z "ogrodowiska" :) ... ogród mnie przyprowadził :) ... pięknie ... zauważyłam terakotowe donice - też je mam ... chciałam jakoś przytłumić bielą ich barwę i może Ci się to przyda ... rozrzedzona farba nie ... za to fajny efekt dała pasta wybielająca (normalnie stosowana do drewna) ... nabrały szlachetności ... polecam ... wtarłam ją myjką kuchenną a potem wypolerowałam (jak chcesz nutę szarości to wełną jak chcesz pozostać przy bieli nową myjką kuchenną szorstką stroną :) ... pozdrawiam i miłego odpoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstancja witaj:) Jaki ten świat malutki - zwłaszcza wirtualny:) Dziś właśnie obsadzilam te donice - ale radę przygarniam do serca - wypróbuję na małych doniczkach najpierw...ale to taka pasta z woskiem? Czy bejca wybielająca?

      Usuń
  16. Ana ja użyłam "pasty do wybielania drewna - STARWAX, wkleję zdjęcie na muratorze ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. edit ... nie wkleję ... "piesa" :) mi kartę porwała :) ...

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco