• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

23 kwietnia 2012

Prezenty Handmade

To już ostatnia opowieść z serii warszawskiej podróży. Rzecz będzie o prezentach. Ręcznie robionych prezentach...



Jak wiadomo w gości nie jedzie się z pustymi rękoma. Będąc w Warszawie zostałam ugoszczona (po królewsku) przez przemiłą duszyczkę Anulę i jej rodzinkę. Oczywiście nie mogłam zapomnieć o drobnym podarunku, a ponieważ Ania jest zakręconą ogrodowo osóbką (dzięki temu się poznałysmy) MUSIAŁ to być drobiazg związany z ogrodem.
Tak właśnie narodził się pomysł tabliczki do ogrodu...a od pomysłu do realizacji była tylko chwilka:) Sklejka, listewki, klej, czarna i biała farba, świeca, papier ścierny, wydruk i parę wolnych chwil...






Powstały sztuki dwie, ponieważ podczas moich odwiedzin zaplanowana była wizyta u kolejnej ogrodowej królowej - Danusi, mistrzyni projektowania ogrodów dużych i małych. Chylę czoła przed jej kunsztownym ogrodem (teraz możecie ogladać go w najnowszym numerze czasopisma "Magnolia").

Największą frajdę miałam jednak przy tworzeniu misia-pieska dla najmłodszego domownika - Frania, który z miejsca podbił moje serce (Franiu, nie miś:) ).
Miś za to - jak się później okazało - podbił serce Frania i stał się misiem Gabrysiem, przytulakiem do spania.





Na szczęście prezenty się spodobały, mam nadzieję, że wszyscy będą mnie dobrze wspomniać patrząc na nie. Co złego to nie ja:) Kochani, było mi na prawdę ogromnie miło u Was gościć!





Ach, niedługo odsłona nowego biurka do pracowni - ukończone już przed Świętami czeka na sesję fotograficzną. Sama pracownia nadal w proszku:( ale troszeczkę biurka i mojej piwnicznej szafeczki na drobiazgi możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach!

Buziaki ślę i uciekam do pracy ...

                                                                       

14 komentarzy:

  1. Piękne prezenciki, jestem pewna, że obdarowanym bardzo się podobały.Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mis Gabrys cudooowny! Ale mnie podbily serce te tabliczki! Zakochalam sie w nich bardzo!
    Zdolne raczki Twoje!
    Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty przygotowałaś, przygotowane własnoręcznie cieszą najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty!!! miś cudny;) jestem pewna że się spodobały;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja Warszawa mnie zaskoczyła...ale ja tam byłam wieki temu...a prezenty przygotowałaś urocze!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe tabliczki, miś też super. Czekam z zaciekawieniem na odłonę szafeczki - bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to est fajna tabliczka :) Klasa i te napisy super są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ z Ciebie zdolniacha!!!! może chcxiałabyś do mnie przyjechać w odwiedziny? ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Krásna dekorácia a prekrásny blog. Prajem pekný slnečný týždeň.
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty hand- made są najpiękniejsze! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu najwspanialsze sa recznie robione prezenty, jestem tego zdania.
    Tabliczki miodzio, a Gabrys hoho super wykonany!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jakie piękne te tabliczki...hmmm. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco