• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 kwietnia 2012

Świąteczna reminiscencja...

Dni Świąteczne są już tylko wspomnieniem, ale na szczęście drobne dekoracje nadal pozwalają się nimi cieszyć. Było raczej skromnie, naturalnie, świeże kwiaty w każdym zakątku domu, surowe lniane podobrazie w roli obrusa...






Udało mi się TUŻ przed Świąteczną Niedzielą dokończyć moje biurko w pracowni - i to na nim pozują stokrotki i świeczki:)




Al zainspirowała mnie do stworzenia pięknych świec z puszek i skorupek jaj, kuchenny zegar otrzymał wiosenne szaty (jego zimowe wcielenie TUTAJ), a kolejne pele-mele ze starej ramy i konopnego sznurka zawisło na ścianie. Miała to być tylko chwilowa dekoracja, ale czuję, że zostanie z nami na dłużej:)



 


 Na dziś już koniec wspomnień, kolejne zdjęcia czekają na lifting, ale teraz to dzieci czekają na deserek:) Idę się poprzytulać:)

Tu gościnnie zdjęcia moich maluchów wykonane w pierwszy dzień Świąt przez panią fotograf Jolę Grzegółkę







Miłego dnia Kochani, a już za dwa dni WIDZIMY SIĘ w Warszawie:)


18 komentarzy:

  1. Ana, a moje stokrotki opanowały jakieś zielone robaki....
    Dzieciaczki Twoje są ślicznościowe, a jak będziesz W Wawce to poproszę o foto z wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola - postaram się:) A te robaki to może mszyca? spłucz całe kwiaty pod zimną wodą

      Usuń
  2. Super wygląda Mały na tle tych wielkich lampionów :)
    i małą laleczka :) Śliczne loczki :)
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dekoracje super :) dzieci masz urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Urocze dzieciaki , super stokrotki!
    Pozdrawiam! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne dzieciaczki, piękny stół. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i przesłodkie są Twoje dzieciaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie Twoje pociechy. Do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje miłe dla oka , dzieciaczki przesłodkie :)

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdjęcie z latarniami the best!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się klimat Twojego świątecznego stołu. Nastrojowo ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie córeczki z lizakiem - Mniam!!! Jakie cudne ma oczy! A Synek na zdjęciu z lampionami niczym Tomcio Paluch, chyba dokładnie tak sobie wyobrażałam tą przeuroczą postać :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie stół wygląda:-)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. łał jakie słodkie dzieciaczki!!!A stół wygląda ślicznie pele mele ciekawie wykonane!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Aniu,
    zapraszam Panią do udzialu w mini-konkursie (candy?) z nagrodą ze sklepu duka,
    serdecznie pozdrawiam,
    dziki lokator z www.bezmeldunku.blogspot.com
    będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością zasiadłabym do tak nakrytego stołu. Naturalny len jest świetnym tłem dla zielonych dekoracji.
    Dzieci aż proszą się o całuska w nos ;)

    p.s.Aniu liczę na fotorelację ze spotkania, niestety nie będzie mnie na otwarciu, ale mam nadzieję, że obejrzę wystawę kilka dni później.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna, delikatna i prosta dekoracja stołu:) uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcie synka z lampionami :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco