• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 marca 2012

Panna Erika

Mój kącik VINTAGE z rodzinnymi pamiątkami powiększył się o nową-starą lokatorkę, która pomieszkiwała na tatowym strychu.

  

Przedstawiam Wam pannę Erikę Neumann.

Nie znamy jej daty urodzenia, ale wiemy, że pochodzi z Drezna.
Jej historia jest bardzo tajemnicza, ponieważ tato nie jest do końca pewien skąd się wzięła w naszym domu, a ona milczy jak zaklęta...może kiedy uda nam się zdobyć tusz przemówi??



Zamieszkała sobie kątem na dziadkowym stoliku.



 W pierwszym odruchu chciałam ją oczywiście poddać małemu retuszowi, ale tak pięknie zgrała się z panem stolikiem, że nie śmiałam ich rozdzielać...nawet jeśli oboje sa mocno nadgryzieni zębem czasu...może przejdą kiedyś wspólną metamorfozę?



Pozują więc pięknie wzbudzając niemałe zainteresowanie gości, a ja do towarzystwa dodałam im starusieńką kartkę znaleziona na szperach - prawdziwe vintage...

Za to moj synek widząc małą foto-sesję dodał coś od siebie i WOW!! To było to:)
Jego ulubione auto w TYM prawdziwie retro kolorze!!

Oj rośnie mi mały pomocnik:)



Miłego weekendu i niech wiosna przytuli Was ciepło i przegoni zimową aurę.
Tego życzę Wam i sobie:)

                               Ana

17 komentarzy:

  1. No cudnej urody ta panna - bardzo elegancka i wyrafinowana - no i takiego kawalera ma pod sobą:)
    Naprawdę piękni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna, piekna, piekna!!!!:-)***********!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna maszyna, ostatnio widziałam podobną na pchlim targu i ku mojemu zaskoczeniu byla baaaardzo droga. Tak więc masz moja droga niezłe cacko, nie oddawaj nikomu nawet pod groźbą tortur :)) A o IKEI pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola nie oddam na pewno - przeciez to pamiątka rodzinna:) Dzięki za Ikeę - jutro koło 17 przyjedzie do mnie dostawa z Gdanska, jesli znaleźli nogi to napiszę, żebyć nie szukała:)

      Usuń
  4. piękna i dostojna dama z niej :)zazdroszę takiego okazu pozdrawiam :*

    ps. trzymam kciuki za nóźkowe poszukiwania

    OdpowiedzUsuń
  5. Super maszyna :) A ten stoliczek, na którym stoi jest przecudny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo wygrzebałaś...a z tym autem to bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie taka mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale skarb, na stoliku prezentuję się dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. z piękną panną Eriką zeswatałabym mojego Singera (przecież też maszyna :))
    Super kompozycje, no i synek zna się na rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! A synek ma doskonały gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Panna? Tozto prawdziwa sedziwa, dostojna dama:)
    Jest fantastyczna, Aniu cudowna dekoracja wcale sie nie dziwie ze zachwyca innych.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękność prawdziwa. Szukam wciąż podobnej, aby kupić :) Od samego patrzenia budzą się wspomnienia.
    Ciepło pozdrawiam, synka szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka cudna ta Erika! Bardzo Ci jej zazdroszczę! Zaglądam do Ciebie i pozwoliłam sobie poczęstować Cię wyróżnieniem, jeśli masz oczywiście ochotę na tę zabawę. Pozdrawiam. - Dominika

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco