• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 marca 2012

Mężczyzna

Mądrzy mężczyźni mówią, ponieważ mają coś do powiedzenia,
głupcy, bo muszą coś powiedzieć.


Jakie to szczęscie, że w moim życiu spotykam mądrych mężczyzn:)



Dziś Wasz dzień drodzy Panowie, Mężczyźni mali i duzi!

Wszystkim Wam, a ZWŁASZCZA trzem najważniejszym mężczyznom mojego życia

tacie
mężowi
synkowi

życzę cierpliwości, konsekwencji w realizacji WŁASNYCH planów i marzeń, morza miłości,
a przede wszystkim mądrych kobiet u boku:)




"Prawdziwi meżczyźni nie kochają najpiękniejszych kobiet na świecie,
kochają kobiety, ktore moga uczynić ich świat... najpiękniejszym"


14 komentarzy:

  1. No to wszystkiego najlepszego...że Dzień Kobiet taki oficjalny a Dzień Mężczyzn jakiś taki zapomniany, niepamiętany...zawstydziłaś mnie bo nie pamiętałam...a ja zadziwiłam mojego męża bo On też nie wiedział...

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeee muszę mojemu meżczyźnie złożyć życzenia, bo się jeszcze dowie od kogoś i się obrazi, że nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie pamiętałam...ups.. A tu trzech facetów w domu.. Trzeba będzie ciacho upiec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniaaaa jechalaś uralem do ślubu?? Wow! pisze tu ba na db blogu moje komentarze są zbanowane... i od razu aż miły dreszczyk poczułam jak przeczytałam Twój komentarz :) ja ciągle planuje motocyklowe wesele :P i ja nei wiem z kim ten moj konkubent chce sie bardziej hajtać ze mną czy swoją Maszyną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olcia - ano tak to było ponad 5 lat temu - wspaniałe przeżycie, niech się mercedesy, bryczki i limuzyny chowają:) Foto w poście "Wrześniowe święta" z września 2010:)
      http://wymarzonydomani.blogspot.com/2010/09/wrzesniowe-swieta.html

      Usuń
    2. haha ale czad :) własnie o takim z koszem myślalam ! Super :)
      dobrej niedzieli :)

      Usuń
  5. a ja obchodzę Dzień Chłopaka 30 września.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie obchodzę ani dnia kobiet ani mężczyzn.
    Kochać, wielbić i szanować powinniśmy się cały rok :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, zgadzam się w 100%, ale myslę też, że takie dni są fajnym pretekstem, żeby przypomnieć sobie jak pięknie jest być razem, mieć wspanialego mężczyznę u boku, poczuć się docenianą kobietą...Także obchodzę każde święto, a i w dzień powszedni chocham, wielbię i szanuję:)

      Usuń
  7. Właśnie, to co zdaniem chłopaka? Czy ktoś wie, która data jest właściwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może obydwie??:)
      W moim kalendarzu ściennym zaznaczony jest dziś Dzień Mężczyzny. świętuję więc z moimi meżczyznami:) A jutro może być dzień ogrodnika, filatelisty, motorniczego, itp. I codziennie możemy mieć okazję do świętowania, prawda??:)

      Usuń
  8. A istnieje cos takiego jak madry mezczyzna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście!! Co najmniej trzech:) Mam szczęscie takich spotykać na swojej drodze:) Jeden z nich mnie wychował, drugi spędza ze mną życie, trzeciego ja mam nadzieję wychować na bardzo mądrego mężczyznę:)

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco