• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 stycznia 2012

Szyję

Przełamałam się i wczoraj usiadłam do maszyny na dlużej...powstały nowe chusteczniki w energetycznych kolorach - w sam raz na obecne mrozy - dla tych, którym z nosa kapie:)






W środku mają kolorowe bawełniane  podszewki - odpowiednio czerwono-białą pasiastą, pastelową fioletowo-białą krateczkę vichy i błękitno-biało-różową z ptaszkiem.





Dla miłośników broszek powstały dwie kokardy - jedna stonowana z koronko w kolorze ecru, druga "marynarska" z czerwono-białymi paskami. Lubię obie...




Oberwało się też małej żółtej torebce, która leżała sobie cierpliwie w kącie czekając na swoją kolej. Przełamałam jej soczystą barwę ciepłą i kojącą szarością broszek z wełny. Broszki mogę odpiąć, a latem dodać na przykład pastelowo-różane i kwiatowe motywy...




Spełniam założenie włączania do swej garderoby wesołych kolorów, choć na razie nadal w dodatkach. Małymi kroczkami do celu:)

A jakie kolory i dodatki rządzą w Waszych szafach?

12 komentarzy:

  1. Aniu wytworki sa sliczne!!!! Podziwiam! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu siadaj do maszyny ciagle, takie fajne rzeczy wychodza spod igly.
    Chusteczniki jak najbardziej na czasie sa swietne. A kokardki- slodziaki lubie tego typu dodatki.
    U mnie w zimie w szafie kroluje czarny i bezowy, a latem biele i pastele.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci urocze rzezy powychodziły!!!U mnie generalnie króluje czerń, brąz i rudy...choć lubię kolorowe dodatki. Ostatnio odcienie różu i szary z błękitem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne:) Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy uszyłaś :)
    Ja zima i jesienią wybieram stonowane kolory, ale za to wiosną-feeria barw :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusteczniki są śliczne :)) Chyba sprawię sobie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne są te broszki! idealnie w moim guście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci to wychodzi, jestem pod wrażeniem wykonania i pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco