• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 grudnia 2011

Na początku był chaos...

A ja staram się go uporządkować, zdjęć masa, pracy ogrom, czasu jak na lekarstwo...czyli święta tuż tuż:)
wybaczcie nikła i ubogą zawartość slowną dzisiejszego posta, ale gonię do obowiązków i przyjemności, a z Wami podzielę się fotorelacją:)

Poduchy nareszcie doczekaly się sesji, choć nie doczekały się dziennego światła - wybaczcie :) W rolach głównych misiowe i "wilcze" futerko, wełna i włóczka osobiście dziergana w skandynawskie motywy.
Antoś uwielbia się do nich przytulać:)







Do zdjęć pozuje też nowy nabytek ze "stodoły", czyli moj wymarzony ikeowy fotel bujany, ktory po Nowym roku będzie służył w Matusinym pokoju:) Dzieciaki za nim przepadają...



I na koniec takie małe świąteczne ozdobniki...




Prace plastyczne z klejem na gorąco:)



Do zobaczenia jutro, będzie post lekko kuchenny:)
I miłej pracy!


PS. PADA ŚNIEG!!!!!!!!!!!!!!!!!

27 komentarzy:

  1. Aniu, cudne masz te poduchy. A Antoś jaki już mężczyzna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poduchy :)) Bardzo mi się podobają :) A maleństwo na kanapie przy poduchach sliczniutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW...te poduchy są fantastyczne, pięknie się prezentują. Synek słodki:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poduchy, wianki ...święta już tuż tuż to widać!love z choineczką jest super!!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie........ wspaniałe poduszki, wiankami (zwłaszcza tym surowym) jestem zachwycona, a mały model...SAMA SŁODYCZ :)) Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Antoś na zdjęciach wygląda rewelacyjnie! :)
    Poduchy bardzo mi się podobają. Kupne czy wykonane własnoręcznie?
    Ikeowski fotel z tymi poduchami - super!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś - no Antoś to już kawaler - rosnie dla Twojej Matusi:P

    Wiolka, Damar, Aga, Buba, kasiu - dziękuję:) W swoim imieniu za podusie, a w Antosia za miłe słowa do niego:) No nie będę obiektywna, bo dla mnie jest najsłodszy pod słońcem:P

    Kasiu - poduchy szyte przeze mnie od A do Z - pomysł był od września, nareszcie go zrealizowalam:)Czekają jeszcze na wypełnienie docelowo dużymi wkładami z Ikei 50x50, ale to w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu... podusie są po prostu boskie... gratuluję i pomysłu i wykonania, sama chętnie bym się do nich przytuliła - cudne :)
    Antoś... jest megaSłodziakiem, aż mi żal, że takiego synusia mi nie dane mieć...
    Przedświąteczne uściski M.

    OdpowiedzUsuń
  9. W poduchach Twoich zakochana jestem od pierwszego wejrzenia. Bomba! I jak zwykle fajne foty... eh... kiedy ja się nauczę takie robić?... Synalek jako model też cudny! A śnieg??? No to już pełnia szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  10. oho, prawdziwie świąteczny wystrój.
    poduszki takie zimowe, choć nie w moim stylu.

    u nas tylko deszcz.. a jak spadnie 5cm to paraliż miasta. ach, dziwna ta Anglia.

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, jakiż śliczny Antoś :-)Uroczy chłopaczek :-) Gdyby był dziewczynka, napisałabym, ze jak laleczka, ale w tym przypadku nie wypada :-) niestety przyćmił pozostale zdjęcia i skupiłam się w ogladaniu głównie na Nim - wybacz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. poduchy ze cudowne! z checia wtulilabym sie... :) u mnie rowniez zaczelo padac;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszki są extra!!!!!takie cieplutkie....

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie! Nastrojowo! Aniu! Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu,
    Zdrowych, spokojnych i radosnych świąt !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, slicznie a poduchy sa super, wszystkie sama zrobilas??? podziwiam! no ja dziergam znowu i taka mi to sprawia przyjemnosc:-) Ah ten Antos.. jaka slodzinka:-)))) i te policzki takie tylko do calowania:-)))))) Pieknie u Was. Wesolych Swiat takich najcudowniejszych! A my zaraz w droge! Pozdrawiam cieplusio!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie tutaj:) cieszę się, że udało mi się do ciebie trafić. jakie czadowe poduszki!:) i wieniec uroczy:)i jaki fajny ten napis LOVE:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu szarobure poduszki z gwiazdą są BOSKIE!!!
    Ależ mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu ale z Antosia słodziaczek jest, chętnie bym go przytuliła i nie puściła.
    Fajny kilmacik tworzysz w domku, a poduchy skradły moje serducho.
    Ja dopiero zaczynam świąteczne przygotowania, te święta nawet bez dekoracji będa dla mojej rodzinki wyjątkowe.
    Ściskam i życzę Wesołych Świąt

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. Moemagda - no coś Ty, dziewczynki sa taaakie slodkie:) A może następny bobas to będzie chlopiec??:P

    bella - ja dopiero się uczę pstrykać tak na prawdę, duzo eksperymentuję, ale ciągle brak czasu...po nowym roku obiecuję sobie do tego usiąść:)

    Foxy - no cale szczęscie, że każda z nas ma swój gust, miło mi, że piszesz:)

    Burana - wybaczam:)

    Czarownica, Madziu - zapraszam do mnie, będzie mozna się przytulać do poduch:P

    IQ7, Marysiu - dziękuję! Wam również życzę wesołych i pogodnych Świąt!

    Syl - ano do całowania:) Oj pochwal się co tam dziergasz koniecznie:) Szczęsliwej drogi do domu:)

    Scraperka - miło mi ogromnie, że do mnie zaglądasz, zapraszam i gorąco pozdrawiam:)

    Kamilko - dzięki:)

    Dorotko-Mili - dziękuję:) W Świętach najważniejsi są ludzie, nie dekoracje - ale Ty o tym wiesz doskonale:)

    Dziewczyny WESOŁYCH I POGODNYCH ŚWIĄT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ahhhhhhhhh...podychy cudowne...a Antoś taki przystojniak, że ho ho:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahhhh...poduchy są cudowne...a Antoś czarujący!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój wpis jest stary, ale.... poduchy są tak piękne, że muszę to napisać! PRZEPIĘKNE!
    Czy nie robisz takich na sprzedaż? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana - a które konkretnie Ci się podobają??? Napisz proszę na pw, ok?

      Usuń
  24. W międzyczasie znalazłam sklepik :)
    Szare puchate z gwiazdkami- mistrzostwo! Ale wszystko jest piękne :)
    Będę na pewno śledzić Twój blog na bieżąco!

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się siłą zmusić, żeby przestać oglądać Twoje dzieła haha bo jestem w pracy! wrócę z domu :)
    Gratuluję pomysłowości i talentu!

    aż mi głupio, bo wiem, że i ja talent plastyczny/manualny mam, a takich rzeczy nigdy nie próbowałam stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pora zacząć :)

      Szarego futerka już nie mam niestety - mam jeszcze to "wilcze" - brązowo-szare :)

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco