• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 grudnia 2011

Jeszcze...

Jeszcze nie złapałam oddechu po świętach, a tu już czas szykować się do uroczystego zakończenia roku...



Przyznaję...bez bicia...w tym tygodniu trochę leniuchowałam, spanie z dzieciakami do dziewiątej, żadnej maszyny do szycia i rękodzielnictwa pod żadną postacią...NIC...tylko pomalutku urzadzamy pokój Matyldy...farby i wałki były w użyciu:) Czyli jednak COŚ:)



Tak na prawdę nie zrobiłam jednak żadnego podsumowania tego roku...może jutro? Na gorąco?
A jak jest u Was?



Napawam się jeszcze świąteczną atmosferą, dekoracjami, światłami...uwielbiam ten czas....
Zdążyłam uszyć moj nieszczęsny obrus, choć ostatnie maszynowe poprawki były na trzy godziny przed wigilijna kolacją:) Nie jest idealny, ale efekt końcowy może być...


Gołą żarówkę w salonie pięknie zasłonił wianek z jemioły, a kryształki fantastycznie odbijały światło...i niech mi nie mówią, że nie mam żyrandola:P



Panna zielona w tym roku rozbielona, dzieciaki podkradają domowe pierniczki z gałązek, a mnie cieszą szydełkowe ozdoby...co roku kolekcja się powiększa, w 2012 zacznę "dziergać" chyba w lipcu:)


Mira (Poukładany Świat) i Anetka (Drewniana Szpulka) sprawiły, że moje Święta były jeszcze bardziej magiczne - za sprawą cudnych kartek świątecznych! dziękuję Kochane! To wspaniałe móc podzielić się z Wami opłatkiem nie tylko wirtualnym! To piękny zwyczaj, a ja obiecuję w przyszłym roku zastapić bezosobowe sms'y prawdziwymi kartkami...

Jutro ostatni dzień Starego Roku....

Dziękuję Wam za ten wspólnie spędzony czas, za odwiedziny, ciepłe słowa, wsparcie, za to, że jesteście, zaglądacie i dopingujecie!

Życzę Wam i Sobie Kochani:

MIŁOŚCI - z nią każda chwila na wagę złota!!! 
ZDROWIA,
SAMOREALIZACJI,
RODZINNEGO CIEPŁA,
CHWILI DLA SIEBIE,
ODWAGI w spełnianiu MARZEŃ!!!!


Uwierzcie w siebie, w to, że Nowy Rok przyniesie Wam tylko szczęsliwe dni!

Szampańskiej Zabawy i cudownego noworocznego poranka :)

Ana

31 komentarzy:

  1. Śliczne nastrojowe fotki!
    Ja też nic twórczego nie poczyniłam w tym leniwym poświątecznym tygodniu:(
    Mimo wszystko z nadzieją, że kolejny Nowy Rok będzie lepszy od tego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)
    Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. U mnie z podsumowaniem w tym roku też krucho.Tak dużo się dzieje, życie tak pędzi.
    Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulko, jaka piękna choinka i to tło (bielone cegły) - rewelacja!
    Dziękuję za piękne życzenia. Ja również życzę Tobie wszystkiego co najlepsze: zdrowia, szczęścia, miłości i spełnienia najskrytszych marzeń!

    Pozdrawiam Cię!
    Kasia

    Ja też jeszcze nie zdążyłam zrobić podsumowania roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rok podsumowałam, zrobiłam plany na Nowy i już czekam na niego z nadzieją i optymizmem, czego i Tobie życzę:) serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze co? Ze ten obrus nie jest idealny? Chyba zartujesz! Zakochalam sie w nim! Oj, szkoda, ze u mnie nie ma takiego stolu...ale bedzie...kiedys i potem pewnie jakas "sukienke" mu uszyje:) Choinka u was swietna i ja tez w tym roku dekorowalam domek krzysztalkami:) Zycze szczesliwego nowego roku 2012, kochana!
    Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowania juz u mnie juz nie bedzie. Co bylo to bylo. Niczego nie uda mi sie juz naprawic ani podgonic. Dzisiejszy dzien zamierzam raczej spedzic z dziecmi na zabawie, a nie na podsumowaniu.
    Dzieki za kolejny rok spedzony wspolnie i dzieki za mile zyczenia.
    Tobie rowniez zycze wszystkiego naj.....w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za piękne życzenia noworoczne. I wzajemnie, Niech się szczęści w Nowym 2012 Roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny, prześliczny obrus.Prezentuje się wspaniałe.
    Choinka wygląda wspaniałe.Piękny blask z niej bije.
    Pozdrawiam i życzę wspaniałego Nowego Roku!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrus!
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięuję za życzenia i dla Ciebie i Rodzinku samych radosnych chwil w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo Zdrowia, morza Miłości , Realizacji planów, Szczęścia wśród Najbliższych !!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności u Ciebie, jak zawsze, choineczka piękne, obrusik wspaniały, miło się świętowało u Ciebie ;)), kochana, radości uśmiechu, dobra wokoło i wiader czasu na pasje i przyjemności Ci życzę i baw się dobrze !!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2012 Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wyczarowałaś święta :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja cały tydzień planowałam się polenić, ale średnio wyszło. Co do ozdób bożonarodzeniowych tez chyba zacznę je od lipca tworzyć w przyszłym roku.
    Twój Wymarzony Dom, jest przepięknie wymarzony... szampańskiej zabawy i dobrego wejścia w Nowy Roczek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Samych szczęśliwych chwil w nadchodzącym 2012

    OdpowiedzUsuń
  19. To podobnie jak ja, też totalne lenistwo mnie ogarnęło:) ale co tam!
    życzę Ci wszelkiej pomyślności w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana życzę pięknego Nowego Roczku Tobie i Rodzince !!!!Obrusik i reszta dekoracji -Bajka .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. choinkę mieliście prześliczną!

    dla Ciebie też wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęśliwego i udanego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) Wszystkiego naj,naj,naj w Nowym Roku.Ja wole tego roku nie podsumowywac,co przyniesie nowy?Az sie boje,ale jednak ,po cichutku ,jednak wierze,ze bedzie lepszy.No i chcialabym miec odwage,aby spelniac swoje marzenia..... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :) Wszystkiego naj,naj,naj w Nowym Roku.Ja wole tego roku nie podsumowywac,co przyniesie nowy?Az sie boje,ale jednak ,po cichutku ,jednak wierze,ze bedzie lepszy.No i chcialabym miec odwage,aby spelniac swoje marzenia..... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. W nowym Roku życzę Ci samych słonecznych dni, niech zdrówko dopsuje i spełniają się marzenia!!!Moc inspiracji:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne zdjecia !!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia i dekoracje!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powolutku oglądam blogi osób, które obserwują naszego bloga. Dziś zawitałam do Ciebie. Jestem po OGROMNYM wrażeniem!!!! Tworzysz tak przepiękne rzeczy, przepiękny klimat..przyznam się, ze zazdroszczę ci ogromnie:)
    A jakie masz cudne dzieci:) Sama słodycz:)

    Życzę Wam dobrego roku, zdrowego 2012 wypełnionego miłością i przyjaźnią.

    Dziękuje Ci, że zaglądasz do mojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, Aniuuu :) Trafiłam tu bardzo okrężną ogrodniczą drogą, choć mam wrażenie, że już tu kiedyś u Ciebie byłam - piękny blog ! Piękne wnętrza - ja też się zakochałam w bieli ;) - piękna biała ceglasta ściana !
    A wiesz co jest najlepsze ???? :) Że mieszkasz w moim mieście ! :)

    Pozdrawiam noworocznie i dodaję do zakładek:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco