• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

24 września 2011

Jak nie kochać jesieni...



Jak nie kochać jesieni, jej babiego lata,
Liści niesionych wiatrem, w rytm deszczu tańczących.

Ptaków, co przed podróżą na drzewach usiadły,

Czekając na swych braci, za morze lecących.



Jak nie kochać jesieni, jej barw purpurowych,

Szarych, żółtych, czerwonych, srebrnych, szczerozłotych.

Gdy białą mgłą otuli zachodzący księżyc,

Kojąc w twym słabym sercu, codzienne zgryzoty.


Jak nie kochać jesieni, smutnej, zatroskanej,

Pełnej tęsknoty za tym, co już nie powróci.

Chryzantemy pobieli, dla tych, których nie ma.

Szronem łąki maluje, ukoi, zasmuci (...)

Tadeusz Wywrocki



Zaczęła się...z nadzieją, że będzie ta prawdziwa, polska, złota...dom swój dla niej przystrajam...


Lawendowe zbiory w bukiety splatam, mały wianek powstał też, a na stoliku szydełkowa "serweta" z pakowego sznurka....może będzie poduszką?



22 komentarze:

  1. Piękna jesień w Twoim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak nie kochac! Trzeba kochac! Szczegolnie przy tak pieknych zdjeciach jak Twoje!
    Slicznie!

    Pozdrawiam slonecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, piękna ta jesień.I pięknie w Twoim domku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham jesień. To moja ulubiona pora roku. Zachwycają mnie kolory. Może dlatego, że jestem "jesienią"...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie ze trzeba kochac, zwlaszcza taka jak dzisiaj, zlota, sloneczna, piekna:-) sliczne wianuszki, ten lawendowy i ten listkowy:-) no i te dynieczki:-) super atmosfera u Ciebie:-)
    Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie,jak nie kochać jesieni? :)
    Przecież to piękna pora roku!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą jesienią to jest tak-ją UWIELBIAM!Tylko czemu po niej jest taka dłuuuuuga zima????????

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne akcenty jesienne u Ciebie:))uwielbiam taką jesień ale i na zimę czekam:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jesienne zdjęcia i świetny blog!
    Zapisuję się do grona fanow i pozdrawiam serdecznie
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny wiersz ! Uczta dla duszy.
    Zdjecia tez sliczne-uczta dla oczu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień dla mnie jest najpiękniejszą porą roku! Cudowną, barwną, taką rodzinną :) Wianek cudowny, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię jesień za te kolory..

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka jesien to ja tez uwielbiam, przepiekne klimatyczne zdjecia.
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak jesień jest wspaniała przynajmniej na razie!Wianuszek uroczy:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. No jak nie kochać ! Tyle odsłon, tyle barw.
    Piękna twoja jesień, Aniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz fajne pomysły na to jak nie dać się jesiennej nostalgii :) Tak trzymaj, mi się bardzo podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianki na jesień, jeszcze tego nie próbowałam... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka jesień i ja lubię, ciepłą, pachnącą latem, lawendą, złotą- ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Danke fuer deinen Besuch auf meinem Blog.Deine Dekoration gefaehlt mir auch sehr gut.Herzliche gruesse Conny

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie będę oryginalna - też kocha taką piękną jesień - oby trwała jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia o najpiękniejszej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam lawendę. Wianuszek z lawendy razem ze słowem love komponuje się świetnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://k-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco