• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

6 września 2011

Dawno dawno temu....

...mała dziewczynka wymarzyła sobie prawdziwy zamek, w którym zamieszka i co dzień przez małe okienko wypatrywać będzie swojego księcia...



Czyż nie każda z nas chciałaby choć przez chwilę poczuć się jak Księżniczka???

Marzenie mojej małej córeczki, która niestrudzenie co noc prosi nas o przeczytanie na dobranoc bajki o Roszpunce i każe tytuować się "Złotowłosą" na codzień, zostało spełnione....



och, nie powiem, że i ja poczułam się cudownie mieszkając w tym uroczym miejscu...:) Wiodąca do Zamku Aleja Lipowa została podobno zaprojektowana przez Jana III Sobieskiego...malownicze widoki....



Tydzień na malowniczych Kaszubach i nad Zatoką Pucką upłynął bardzo szybko...codzienne wycieczki, cudowne jedzenie (!!! - Kucharz przechodził sam siebie:) Do tej pory na wspomnienie kaczki w żurawinie i buraczków w miodzie dostaję niepohamowanego ślinotoku), troszkę oderwania się od rzeczywistości było nam wszystkim bardzo potrzebne...


 

To przepiękny region pełen atrakcji dla maluchów i rodziców. Śmiało mogę polecić na rodzinne wypady zarówno sam zamek jak i Ruchome Wydmy i Park Jurajski w Łebie, Dom do Góry Nogami w Szymbarku, Fokarium na Helu, władysławowskie plaże i obowiązkowo Sopockie Molo:)





do zobaczenia wkrótce:)

8 komentarzy:

  1. Piękne miejsce, wręcz wymarzone na rodzinne wakacje. Widać wielką radość na twarzy małej księżniczki:-)
    Ja niestety w natłoku obowiązków nie wygospodarowałam ani chwili na urlop...może uda mi się na wiosnę wyskoczyć nad nasz Bałtyk.
    Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebne są takie chwile ,by oderwać się od codzienności.Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wakacje i ten zamek, a już myślałam, że gdzieś w naszym województwie to jest i byśmy z Zuzią pojechały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo urokliwe miejsce!!
    Pomieszkanie w takim zamku, to pewnie czytsta przyjemność :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy wypoczynek mieliscie, zamek rzeczywiscie piekny i okazaly.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! A Twoja mała córeczka naprawdę wygląda jak księżniczka... i te śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem jestem podczytuje Cię nie zawsze komentuje, ale czas.... świetne miejsce, fajnie że mogłaś odpoczywać tak ciekawie i zwiedzać takie miejsca i pokazywać je swojej małej ślicznej panience ;))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę - byłaś tak blisko mnie ;) Mieszkam rzut beretem od zamku w Rzucewie. Często tam przyjeżam rowerem. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Safoya

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco