• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

28 maja 2011

Kolorowe kredki...

W pudełeczku noszę...

Zdarzę się Wam kupić dzieciom coś, co Wy bardzo lubicie?:)
Ja uwielbiam kredki bambino, które uparcie kupuję córci, a ona uparcie obiera je z papierków i ....woli kolorowac świecowymi...(za którymi ja - task na marginiesie - nie przepadam)...

Dziś - przy okazji wpisu do pamiętnika pewnej bardzo młodej Kobietki - podkradłam księżniczkowe kredki bambino i zmalowalam taki obrazek:)


Tak tak, znacie go, bo to jedno z moich zdjęć, które zamieściłam w tytule bloga i ktore bardzo lubię. Obrazek troszkę oszukany (od razu nucę sobie "Fake plastic tree" Radiohead:) ) - lubię tę wymyśloną sobie kiedyś technikę - drukuję bardzo bardzo rozjaśnione zdjęcie w odcieniach szarości, tak, że widać zarys kształtów i koloruję sama - super zabawa, szybki efekt:)


Miłej soboty!

16 komentarzy:

  1. fajny patent ;) a już myślałam, że sama go narysowałaś od a do z ;) wyszło bardzo ładnie i te ddelikatne kolorki..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bambino to najlepsze kredki! Poza tym że wspaniale się nimi rysuje, to jeszcze specyficzny zapach przypomina mi przedszkolne czasy ;)
    Wpis do pamiętnika na pewno jest wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny wpis, pamiętam tez kiedyś miałam pamiętnik, nie wiedziałam, że jeszcze dzieci się w to bawią

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysl z tym zdjecio-rysunkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokazałaś kolejny talent! super obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super! Swietny pomysl!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  7. o Ty mała oszustko ;)
    ciekawe czy ja bym tak umiała pokolorować - muszę spróbować :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny obrazek, tez lubię kredki bambino,uważam że sa najlepsze dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kredki Bambino! A sposób na rysunek bardzo pomysłowy, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu super, taka malowanka dla zaawansowanych, a efekt rewelacyjny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bambino !!! Też obdzierałam z papierków i moje dziewczyny robią dokładnie tak samo :)))
    Obrazek jest śliczny :))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł, muszę mojej córce pokazać ona uwielbia rysować to na pewno się ucieszy :))
    a Twój obrazeczek to istne cudo, nawet tez chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace!
    Ja też bardzo lubię te kredki :) Pamiętam je z dzieciństwa i mój synek ma je również w wyposażeniu ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna praca wyszła i super patent, również jestem fanką kredek bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu :)) tak już mam, że najpierw oglądam zdjęcia, dopiero później czytam tekst... i pomyślałam, że fajnie przerobione zdjęcie w PS:)) i szczęka mi opadła jak przeczytałam, że to "tymi ręcami" namalowane :))) oj zazdroszczę, zazdroszczę :))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    ostatnio przyjaciółce pokazywałam Twoja rodzinną galerię, jako przykład fajnej prezentacji rodzinnych zdjęć "
    Ania

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco