• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 lutego 2011

Wyniki candy i wyróżnienie

Uff....zdążyłam, candy doczekało się finału - zostawiłyście 38 komentarzy (2 zdublowane) - nawet nie wiecie ile radości mi nimi sprawiłyście.

Dziś będzie szybciutko i na temat - bo obowiązki wzywają. Czas na wyniki:

Grafiki i zawieszka powędrują do...

Autorki komentarza nr 6 czyli...



SYLWERADO:)

Gratuluję! I oczywiście proszę o namiary:)

Niestety, będzie to post bez dokumentacji fotograficznej - nad czym ubolewam - ponieważ jesteśmy w trakcie doprowadzania domu do stanu użyteczności po remoncie i cały czas sprzątamy i sprzątamy i sprzątamy, a aparat i ładowarka do akumoulatorków zaginięły w stosie rzeczy do oganięcia...



I jeszcze moje pierwsze wyróżnienie, które otrzymałam od Elaine - bardzo dziękuję, jestem zaskoczona i mile połechtana...i nie ma za grosz kokieterii w stwierdzeniu, że nie potrafię wybrać kolejnych 10 blogów, których autorki mogę tym wyróżnieniem obdarować. Jest Was tak wiele, że musiałabym wyróżnić wszystkie blogi z kategorii "Lubię i podczytuję" na bocznym pasku, a jest ich ponad 150...Każdy z nich jest dla mnie inspiracją, czytam, podziwiam, mobilizuję się do działania i próbowania sił w coraz to nowych dziedzinach i za to WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ!:)

Największym wyróżnieniem są Wasze komentarze:)

9 komentarzy:

  1. Mam okazję pierwsza podziękować Ci Aniu za zabawę a Sylwerado pogratulować wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tutaj rano sobie zaglądam i własnym oczom nie wierzę!
    A to ci niespodzianka, moje pierwsze wygrane candy, ależ się cieszę:-)
    Bardzo wszystkim dziękuje za zabawę, ach ale mi się dzień pięknie zaczął.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Sylwerado wygranego Candy, a Tobie wyróżnienia:) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zabawę i żałuję, że to nie ja wygrałam ;)
    Sylwerado gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia Ty to masz dobrze :)
    Zazdroszczę tych prezencików :)
    Może next time

    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie :)
    Aggata

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały blogi gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zwyciężczyni Candy :) ... z jednym się nie zgadzam i protestuję :) Ana to Twoje drugie wyróżnienie :) pierwsze dostałaś ode mnie 23 października ubiegłego roku :) ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Konstancjo na prawdę??:) to ja się strasznie cieszę i bardzo przepraszam za przeoczenie!!:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco