• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

6 lipca 2015

W SYPIALNI

Pytacie czasami dlaczego nigdy nie pokazuję naszej sypialni.
To miejsce odpoczynku, intymne, nasze...to też. Ale przyczyna jest zupełnie prozaiczna. Choć to jedno z najważniejszych pomieszczeń w domu, nadal nie doczekało się zmian na lepsze. Zmiany powstają się w mojej głowie powoli...Gdybym mogła, ten pokój stworzyłabym od podstaw. Nowe meble, podłogi, ściany...czekając na ten moment zrobiłam do tej pory niewiele... Dziś potrzebuję zmiany. Chcę czuć się tu u siebie. Nie myśląc o tym jak wiele jest do zrobienia...Póki te wielkie zmiany nie nadejdą ja zajmę się tymi małymi...powoli.










Na zdjęciach 
drewniana taca SKROT - AnyTHING
typografia drewniana - RELAX - AnyTHING
posciel BRUNKRISSLA - IKEA
butelka ENSIDIG - IKEA

17 komentarzy:

  1. Aniu mam w głowie Twoją kuchnię i łazienkę więc pewnie jak skończysz będzie pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, tym razem budżet mocno ograniczony i zmiany będą raczej kosmetyczne - tyle, na ile dam radę zrobić je sama :) Ale dobrze wiedzieć, że we mnie wierzysz! :*

      Usuń
  2. Pani Aniu myślę że z takimi umiejętnościami mogłaby Pani prowadzić jakis program w tv. Taki daar nie może się zmarnować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Myślę, że są ode mnie lepsi :) Usłyszeć/przeczytać tak miłe slowa - cudowne uczucie :)

      Usuń
  3. Na wszystko zawsze przychodzi czas. Ja z naszą sypialnią też zwlekam. Miałam juz kilka koncepcji, ale czekam zanim jakąś wprowadzę, bo ciągle się zmieniają ;))
    Miłego dnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda! Mój katalog z inspiracjami pęka w szwach i ciężko znaleźć tę jedyną! ale zmiany nie będą wielkie, więc pewnie w trakcie wizja się ukształtuje...a kiedyś tam, kiedy nareszcie zmienię podłogę i meble, sypialnia będzie tą wymarzoną :)

      Usuń
  4. To czekamy na szersze kadry! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czekam na te małe zmiany:) p.s piękna taca i róża - pewnie z Twojego ogrodu ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka, róże oczywiście z ogrodu :) Krzaki przy tarasie aż uginają się pod ciężarem kwiatów, po prostu MUSZĘ je ścinać do wazonów :)

      Usuń
  6. zmiany, zmiany, zmiany... a my tylko na to czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu a mnie się podoba ten skrawek co pokazałaś, choć po tych zdjęciach mam teraz ochotę na więcej… :) uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bo ten skrawek nie pokazuje sypialnianych mebli :) Ale mam nadzieję, że uda mi się je troszkę podrasować :)

      Usuń
  8. Z pewnością uda ci się stworzyć taką sypialnię jaką chcesz mimo niezbyt wielkiego budżetu. Przeczytałam twoje pozostałe posty i jestem zachwycona tym, co zrobiłaś w pozostałych pomieszczeniach. Jesteś naprawdę zdolna i dlatego uważam, że uda ci się zrobić w sypialni coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję za wiarę! dodajecie mi skrzydeł, a głowa pęka od pomysłów :)

      Usuń
  9. Trochę jak Arabka - kostkę nam pokazałaś i rozbudziłaś wyobraźnię :) Teraz mam nadzieję, że wkrótce zobaczę Cię bez hidżabu i abaji :) hehe

    Działaj! :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco