• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

8 lipca 2015

ABOUT BLOGGING

Blogowanie uzależnia.
Bloguję od pięciu lat.
Nie zamierzam przestać.
Wiecie dlaczego?

Bo zmieniło moje życie. Brzmi banalnie, a jednak!

Odkryłam swoją drogę.
Blogowanie mobilizuje mnie do działania, motywuje, pcha do przodu.



Ale blogowanie to nie tylko siedzenie przed monitorem komputera.
Blogowanie to ludzie. inni ludzie. 
To moi czytelnicy, którzy lubią, zaglądają, radzą, czasem krytykują (to też potrzebne!)
To inni blogerzy. Pasjonaci. 

I to właśnie spotkania z nimi, poznawanie, niekończące się śmiechy i rozmowy są ogromna wartością dodaną blogowania. To już nie zdjęcia widziane na ekranie monitora. To żywi ludzie, z którymi stajesz twarzą w twarz i rozmawiasz, ja gdybyś znał ich od dawna. 

I choć nie jestem "zwierzęciem stadnym", a raczej introwertykiem, to takie spotkania dosłownie dodają mi skrzydeł! Ostatnie tygodnie obfitowały w takie właśnie wydarzenia i dzięki nim znów wracam do Was po małej przerwie. 


Wspaniała inicjatywa Magdy i Piotrka z Blogów Wnętrzarskich, którzy pod patronatem Orange i Śnieżki zjeździli całą Polskę by spotkać i poznać (także ze sobą nawzajem) blogerów wnętrzarskich. Tych, którzy na co dzień tworzą naszą rodzima blogosferę i pomagają kreować piękną i estetyczną przestrzeń wokół nas. My, Zachodniopomorskie blogerki - trzymamy się razem i lubimy spotkać się na długie pogaduchy także bez okazji. Ale fantastycznie było poznać Magdę, Piotrka, ich maluchy (jak wy to robicie, że są takie grzeczne?) i fotografkę Emilię Sałajczyk (która uwieczniła nasze spotkanie i której zdjęcia publikuję). Ważne kwestie - jak etyka blogera, przeplatały się z zabawnymi anegdotami i opowieściami dziewczyn.
















Blog Conference Poznań

Miniony weekend. Żar lejący się z nieba. Tropikalny klimat. I 300 blogerów z pasją w jednym miejscu. Niesamowite!
Fantastyczną relację w postaci filmu zrobiła jedna z uczestniczek - Marysia Pereira z Make My Place










A to dowód, że nie bierzemy wszystkiego tak śmiertelnie poważnie :)
Bo blogowanie to świetna zabawa! :)


Foto od Kasi - Twoje DIY


13 komentarzy:

  1. Ania, dokładnie, mam podobne odczucia. Jak bardzo zmieniło się moje życie od czasu kiedy bloguję, jak mnie ciągnie do takich spotkań, choć jak widać nie mam zazwyczaj na nie czasu i choć z powodu mojej pasji wciąż z czegoś muszę rezygnować, żeby wszystko pogodzić. W ubiegły weekend byłam z Wami myślami, ja też w upale ale w zupełnie innym świecie ;) Ze zdjęć widać, że było świetnie! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było na prawdę ciekawie :)i brakowało tam ciebie!

      Usuń
  2. Jest jak mówisz. A my widzimy się w sierpniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje 5 lat :) Świetnie ,ze są organiowane takie spotkania . To napewno skrabnica inspiracji. Zazdroszcze , ale pozytywnie oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola - trzeba brać udział, bo warto się spotykać i poznawać - nie tylko online :)

      Usuń
  4. Piękna rocznica i piękne chwile :) Pozdrawiam i życzę kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! mam nadzieję, że wytrwam kolejne 5 :P

      Usuń
  5. takie spotkania muszą być czymś świetnym, nie miałam okazji uczestniczyć w takich, ale to super sprawa zobaczyć się z wirtualnymi osobami ;-) w realu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spotkań - niekoniecznie tylko zorganizowanych. My z dziewczynami z okolicy spotykamy się i bez okazji, po prostu na kawie i ploteczkach :)

      Usuń
  6. Aniu świetnie to wszystko podsumowałaś i zgadzam się z Twoim tokiem rozumowania. Pięknie odmieniłaś blog. Buźka!!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco