• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 marca 2015

WELCOME SPRING! / witaj wiosno

Witaj wiosno! 
Przywitałaś mnie dziś chmurami, ale nie gniewam się. Okna lepiej myje się bez słońca :)
Bądź ciepła, tylko o tyle proszę. Resztą zajmę się sama. Wiosenne porządki zaplanowane, ogród prosi o troskliwą rękę, szyby dźwięczą tęsknie za wodą z octem. Ruszam! Wiosna w sercu, w kalendarzu, w życiu...
Bo pięknie jest, nowe idzie, świeże, dobre. 



A porządki zaczęłam od bloga i sklepu - mam nadzieje, że nowe szaty podobają się i Wam.

Miłego PIERWSZEGO WIOSENNEGO weekendu Kochani!



14 komentarzy:

  1. Aniu widzę, że mamy taki sam plan na sobotę ;) U mnie jeszcze świeci słoneczko, ale pewnie popołudniu zawitają u mnie chmurki, które wiszą teraz na Twoim niebie.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie zdążyłam...kropi i zimno bardzo. więc niestety plany zweryfikowane :)

      Usuń
  2. Fajny baner! Udanego weekendu, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosno daj nam wiatru w żagle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ale tylko w żagle. Na dworze niech będzie bezwietrznie :)

      Usuń
  4. I u nas brak słońca... A okna... Szkoda mówić ;) Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi...moje jednak nie umyte, za zimno jest. A taki był piękny ciepły tydzień...

      Usuń
  5. Pewnie, że się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie dziś rano obudził śnieg! ale na szczęście słońca nie brakuje więc ubieram się ciepło i ruszam do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I oby ta wiosna cała była taka ciepła, jak najpiękniejsza i przede wszystkim radosna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że jutro będzie już dużo cieplej bo ja okna zaplanowałam właśnie na jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już niedługo wiosna przyjdzie na stałe mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby wiosna byla ciepla,tak jak piszesz.U nas [pierwszyd zien wiosny byl bardzo wietrzny,ale zakonczyl sie za to milym babskim wieczorem,wiec sezon wiosenny uznaje za otwarty:)Moje okna tez prosza juz o wode z octem,ale to moze juz jutro:P
    sciskam i zapraszam na konkurs
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/2015/03/wiosenny-konkurs.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco