• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

27 lutego 2015

Springtime come


Zaklinam już wiosnę...ostatnie dni lutego witają mnie pięknym słońcem i krzykiem dzikich kaczek. Po nieprzyjemnej i naznaczonej chorobami zimie moje serce rwie się już do wiosny. Do życia. Do chłodnej ziemi i pierwszych porządków w ogrodzie. Do sadzenia, cięcia i czyszczenia.
Co roku niezmiennie zadziwia mnie to uczucie. Wiosna, ogród, praca, słońce. Pełnia szczęścia...










Mój marzec będzie pracowity. W domu, ogrodzie, warsztacie. A Wasz?

24 komentarze:

  1. O tak, mój marzec również zapowiada się pracowicie. Dość już siedzenia w czterech ścianach. Na wiosnę oczekuję z utęsknieniem. Piękne, inspirujące zdjęcia!

    Pozdrawiam
    M z wmojejwolnejchwili.blogspot.com
    P.S. nieśmiało zapraszam do siebie na urodzinowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie! Ja marzę już o pracowitym marcu :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia!!! Wow... Odliczanie do marca stało się jeszcze przyjemniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie tak ze ledwie zipać będę, już nabieram rozpędu.
    Genialne ujęcia.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To jeden dzień zrób sobie "off" :) A potem do biegu, gotowi START!

      Usuń
  4. Ania jeszcze Ci chyba nie pisałam że podoba mi się nowa odsłona bloga. Spójna z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamilko :* Teraz blog jest na prawdę mój...tak czuję i od razu częściej tu pisze i zaglądam :)

      Usuń
  5. mój wrzesień, był pracowity, październik.. listopad... itd.. marzec nie zapowiada się inaczej ;)) a na wiosnę czekam przeokrutnie.. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza bo ty jak mróweczka, nie wiem czy w ogóle sypiasz :)

      Usuń
    2. Ania ja sypiam .bez odpowiedniej ilości snu nie zrobiłabym nic..taki mam wredny organizm. .jjakby mi wystarczyło 6-7h snu to dopiero bym dużo rzeczy robiła ;)

      Usuń
  6. Ja już bardzo chce tej wiosny. Powietrze wciąż zimne i wilgotne - wiosno przyjdz ;)))
    Piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklinamy wszyscy widzę! teraz to MUSI przyjść szybko :)

      Usuń
  7. Cudne zdjęcia, też już tęsknie za wiosną. Nawet jeśli będzie pracowita, to już tęskno do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo inaczej pracuje się gdy ptaki śpiewają i slońce grzeje :)

      Usuń
  8. Oj.. mnie też już strasznie tęskni się do wiosny! Liczę, że to już niedługo :) Fantastyczne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zmiany na blogu :)

    Mój marzec też będzie pracowity. Prawdopodobnie zaczniemy remont naszego nowego mieszkania :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anna, you are a fantastic photographer!!! Great shots, indeed!!!
    Have a wonderful spring
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz cały marzec mam zaplanowany :) mam nadzieje na dużo ogrodu, wnetrzarskich zmian, gotowania, pieczenia... :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco