• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 grudnia 2014

Trzeba sobie wszystko poukładać

A może poskładać?


Po dzisiejszym porannym poście pojawiło się sporo proś w mailach i komentarzach o instrukcje i tutoriale składania papierowych ozdób świątecznych. Już spieszę z pomocą i wstawiam Wam kilka postów DIY, które udało mi się znaleźć. Moje ozdoby robiłam rok temu (pamiętacie mój ubiegłoroczny kalendarz adwentowy? Zobaczcie poniżej), dlatego nie wszystkie filmiki i opisy DIY udało mi się teraz odnaleźć, ale będę aktualizować post jeśli jeszcze coś wpadnie mi w ręce :)





1. Papierowe diamenty TUTAJ i TUTAJ i TUTAJ



2. Geometryczne bombki TUTAJ (na końcu posta jest link do instrukcji i szablonu w PDF)


3. Gwiazdy TUTAJ


4. Wazonik-świecznik  TUTAJ


 5. Geometryczne bombki TUTAJ 


6. Papierowe diamenty TUTAJ


7. Bombki TUTAJ


8. Kolejne bombki TUTAJ


9. Bombki-plisowanki TUTAJ


10. Geometryczne bombki TUTAJ


11. Bombki -składanki TUTAJ


12. Gwiazdy TUTAJ


13. Gwiazdy (moje ulubione, mój tata też je składa!) TUTAJ


14. Kule/bombki TUTAJ




To już wszystko Kochani. Mam nadzieję, że choć troszkę Wam pomogłam i zachęciłam do zabawy z papierem i formą!!! Tych bombek nie wyprą plastikowe ozdoby z Chin :)

Miłego składania i pochwalcie się wynikami!









9 komentarzy:

  1. Super! Na kolejne święta zachowam, bo w tym roku już nie zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Żebym choć jeden kursik zrealizowała... Podobają mi się takie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo efektownie. Jednak dla mnie ich składanie i sklejanie to byłaby raczej kara niż przyjemność. Mam mały uraz po sklejaniu figur geometrycznych w podstawówce - nigdy nie wychodziło mi to dobrze. Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bardzo dziękujemy :))) tego było mi trzeba :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, z nieba mi spadłaś z tym postem :) Właśnie miałam się zabierać za szukanie pomysłów na ozdoby z papieru, a tu taka niespodzianka :) Dzięki i wesołych, pięknych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. ales tego zebrała ! teraz będe siedziec i składać!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję ku pamięci na czasy, gdy będę mieć kiedy to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu piękne ozdoby.Na pewno skorzystam ale już nie w tym roku.Dziękuję za podpowiedzi, normalnie jak lekcja matematyki z geometrii:)Pozdrawiam i cieszę się,że trafiłam na Twój blog:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Spontanicznie natrafiłam na Twój blog i jestem pod wielkim wrażeniem tego co robisz.musisz byc niesamowite zdolna manualnie i b.kreatywna.na pewno będę tu zaglądać.pozdrawiam Noemi

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco