• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 sierpnia 2014

Dziękuję!



Kochani moi!

Bardzo dziękuję Wam za udział w konkursie rocznicowym i już spieszę się ogłosić, że zwyciężczynią CANDY zostaje


Kochana gratuluję i czekam na dane adresowe (podaj proszę najbliższy Paczkomat w okolicy).

Ale ale!
Nastąpił rozłam w rodzinie z powodu tegoż rozdania :)
A to z powodu mojej dwójki drombo.



Na sierotkę losującą wybrałam Matyldę, na co Antoni wybuchł rzewnym płaczem. No cóż...jest więc nagroda pocieszenia - niespodzianka - dla kolejnej osoby...

funita

Gratuluję serdecznie i dziękuję za to, że od czterech lat dzięki Wam tu jestem :)

Tymczasem wracam do obrabiania masy zdjęć z wakacji, bloggers Garden Party, domu...
Czy tylko ja nie potrafię się ogarnąć i wrócić do rzeczywistości po urlopie?


17 komentarzy:

  1. Gratuluję!!:) ..i dziękuję za zabawę:)
    Wszystkiego Dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pozdrawiam, Marta
      Zapraszam na www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością na Twoje zdjęcia. Uwielbiam je i klimat, który w nich tworzysz. Pozdrawiam ciepło Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uprzejmie donoszę że ja też jeszcze nie ogarniam domu po wakacyjnej przerwie :o). Gratulacje dla Zwyciężczyń. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Dziewczyn i dzięki za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka wiadomosc w srodku burzy w Borach Tucholskich? BAJKA :-) Jestem przeszczesliwa!!! Odezwe sie w czwartek bo z gupijego telefonu kiepsko sie mi pisze. Dziekuje razy 1000 Tobie, Dzieciakom i losowi. Muuuuua! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FUNITA - Tobie także gratuluję! Ale nam Ania niespodziankę zrobiła... a właściwie to Matylda :-)
      Wszystkiego dobrego!
      Marta
      www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

      Usuń
  7. Gratuluje, dzięki za zabawę i zapraszam do mnie na candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW WOW WOW !!!!! Właśnie zobaczyłam... i... oniemiałam!!!!!
    A dziś rano jeszcze oglądałam Twoją relację z wypoczynku i jakoś nie spojrzałam na wyniki candy.
    Chyba to urok i niezwykły klimat zdjęć tak mnie zauroczyły.
    BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ!!!! :) Mmmmm ten dzień zakończył się cudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :-) Pozdrawiam, Marta
    Zapraszam na www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Mam dodanego Twojego bloga do listy ulubionych. Właśnie zaczynam budowę domu i próbuję odnaleźć bloga, na którym polecano kiedyś okna drewniane szczecin . Jeśli to tutaj, bardzo proszę informację, ponieważ mam pytanie. Jeśli nie to przepraszam i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco