• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

16 lipca 2014

BGP

Lipiec obfituje u mnie w wiele miłych wydarzeń, na które czekam. Wakacje, urlop, kąpiel w basenie w ogrodzie, grille, spotkania...a już w sobotę Bloggers Garden Party u Agi.



Nie mogę się doczekać spotkania z dziewczynami. Dawno nie miałam takiego babskiego weekendu w doborowym towarzystwie :)

To chyba największa i najpiękniejsza wartość dodana blogowania - możliwość poznania niesamowitych ludzi i ten moment kiedy czysto wirtualna znajomość przekształca się w prawdziwą, realną, namacalną...

Dziewczyny - byle do soboty!


A od poniedziałku nad morze z dzieciakami.
Jak tu nie zdrowieć?

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę straszliwie ale życzę jak najszerzej udanej zabawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także życze dobrej zabawy i dużo mU mnie nie tak kolorowo, ale już w środę do Hiszpanii! To mnie pociesza w te wakacje.


    Miałabym prośbę, czy mogłabyś powiedzieć co sądzisz o moim projekcie 365 dni? Informacje sa na moim blogu : kopytkowa.blogspot.com. Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super idea :) takie spotkania :)
    Zazdroszczę...
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bawcie się najlepiej jak można ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco