• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

22 października 2013

zGRÅny duet:)


GRÅ & VILLAGE


Bardzo zgrany duet na jesienno-zimowe smutki.



Ciepło pod nogami, ciepły szary kolor, ciepłe drewno, ciepło bijące od zapalonych świec, ciepły odcień miedzi...
Ciepło ciepło ciepło...tylko (aż!) tyle potrzeba by przetrwać nadchodzące miesiące...




Konsekwentnie wracam do natury wprowadzając ja do domu i do sklepiku...coraz więcej będzie starego, spękanego drewna, naturalnego sznurka, bawełny, juty...











Jak Wam się podobają stare palety w nowej roli? :)

Duet dostępny w sklepiku :)


35 komentarzy:

  1. jejku, domki są meeegaśne!!! zakochałam się też w dywaniku, przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ten dywanik jest prześliczny!!!:) bardzo bardzo mi się podoba..do tego naturalne drewno i biel. jestem w niebie chyba...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z palety !, wyglądają super !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z prawdziwej palety :) Jeden nawet ma znak IPPC wypalony na sobie :)

      Usuń
  4. Cudowności same! Uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne domki ... i złota myśl o deszczu też mi się rzuciła w oczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - ja uwielbiam ten cytat...i za każdym razem gdy na niego patrzę to przypominam sobie, żeby doceniać każdą chwilę i ją celebrować jak coś niezwykłego...po prostu "feel the rain" :)

      Usuń
  6. Nie wiem jak to się stało, że ja dopiero teraz do Twojego sklepiku trafiłam, a tam same piękne rzeczy. Dywanik i domki są rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne domeczki i jakie praktyczne :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna kobietka jesteś;)
    Aniu czasami mam wrażenie, że myślimy podobnie i podobne pomysły przychodzą Nam do głowy, tak jakby jedna dusza w dwóch ciałach;)))))serio;)
    moje, różnej wielkości, domki leżą w garażu i czekają na pomalowanie, a czasu jak na lekarstwo;/
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Te domeczki faktycznie chodziły za mna od tamtego roku już, teraz nareszcie zdobyłam drewno i działam :) niebawem kolejne!

      Usuń
  9. Domki wypasione! I ogólna kolorystyka zdjęć - miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! I domki i dywanik śliczne! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Domki cudo! :)
    A podpowiesz mi gdzie kupiłaś ten stoliczek?
    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu i domki i te grafiki WOW!!! Ide szperac w sklepiku a i te misie CUDO!!!! Ide szukac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Grafiki już od dawna są na tej półeczce - wyszperane w czeluściach Pinterest :)

      Usuń
  13. Bosko, ja już czuję to ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne takie kontrasty: miękki dywanik i surowe drewno domków. Jestem na tak:) w swoim domu też chętnie szukam takich rozwiązań. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. dywan megastyczny!!! a domki??/ wow! te kominki sprawiają, że są wyjątkowe! świetny pomysl Aniu******

    OdpowiedzUsuń
  16. To te domki zostaly zrobione z palet, rozumiem :) Sa urocze zwlaszcza kominy :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco