• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

4 września 2013

Mini CANDY !!!!!


Kochani

Dziś zaczyna się mini-candy dla Was.




Do wygrania zestaw notesików by AnyTHING - jeden drewniany, 20-kartkowy z "wyrytym" i pomalowanym farbą reniferem - może umieścicie w nim listę świątecznych zakupów i planów? :)

Do tego dwa notesiki ECO, także 20-kartkowe, okładki z grubego szarego kartonu i moimi grafikami.







Wszystkie notesiki są szyte ręcznie bawełnianymi nićmi, kartki są sztywne i grube. 
 Można je rozłożyć na płasko - nie zamykają się!




Zasady prościutkie:

1. Zostawcie komentarz pod tym postem
2. Wstawcie info o zabawie na swoim blogu - kto ma oczywiście :)
3. Polubcie CANDY i udostępnijcie na fb




Zabawa potrwa do 21-go września!




Duży drewniany notes z powiedzeniem może wam posłużyć za album na ukochane zdjęcia i pamiątki - z łatwością pomieści fotki w formacie 9x13 ...




Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do zabawy!

111 komentarzy:

  1. oh ja chcę ja chcę ja chcę! w końcu jestem papierowym maniakiem! w mojej krwi płynie masa celulozowa :D i z zawodu ja papiernik jestem :) zrobiłambym z nich takie mini art journale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne notesiki :) jak bym mogła przejść obok nich obojętnie? Niemożliwe :) Oczywiście staje w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest mini CANDY? raczej dość ŚREDNIE :) tak czy siak, chętnie się na nie piszę ;) cudna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności , oczywiscie ,że się zapisuje !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. i tu też, tu też ;)
    Ka Mila

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju jakie cudne:))))) to i ja się pobawię i udostępniam na prywatnym profilu:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne notesiki :)) chętnie je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staję w kolejce, uwielbiam wszystkie notesy i notesiki, więc i te miałyby u mnie godne miejsce i przeznaczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zestaw !!
    Gdybym to ja wygrała byłby to cudowny prezent na moje urodziny, które obchodzę właśnie 21.09 :)
    Polubione na fb i na blogu opublkowane :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. czy wytrzymam do 21? nie wiem... ;)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, cudowności przygotowałaś! ja mam świra na punkcie drewna i produktów eko więc oczywiście staję w kolejce. :) buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne notesy, z przyjemnością spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mini???? maxi!!!!!! i ja się dopisuję , buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, co za cudo! Idealny na album do zdjęć z mojego tegorocznego urlopu w Norwegii - ten renifer - cóż za klimat! Zgłaszam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to jest mini, to jakie jest u Ciebie duze?;)) Ustawiam się koniecznie!! Superowe jest!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to jest mini, to jakie jest u Ciebie duze?;)) Ustawiam się koniecznie!! Superowe jest!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne i bardzo oryginalne notesy spróbuje więc mojego szczęścia w losowaniu:)
    Tylko nie wiem czy mogę brać udział w nim skoro nie polubię na fb nie posiadam tam konta. Na blogu nie mam problemu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konieczne jest zostawienie komentarza tu, fb to opcja dodatkowa :)

      Usuń
  18. wow! ale cudeńka! jak dobrze żę wracam w blogowy świat, nie przeżyłabym gdyby ominęły mnie takie cudowność... rewelacyjne te notesiki!
    tak więc staję i ja w kolejce, choć wiem że będzie ona długaśna...
    ale warto! nóż widelec się uda...

    pozdrawiam Kochana, i zaprasza na mojego odmienionego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  19. i JA POPROSZĘ :-) takie łapacze słów są wymarzoną cudną niespodzianką
    pozdrawiam i ♥
    DorotaL czyli po prostu dorcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jejku jakie cudne CUDNOŚCI!! Chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie, chętnie, chętnie!!!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością się zgłaszam
    zabcia72@o2.pl
    udostępnienie na fb,bloga nie posiadam
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000610177038

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja, ze kocham wszelakie notesy, notesiki, musze stanac w kolejce i powalczyc :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogłabym przegapic tak pięknych nagród :)
    Z wielką przyjemnoscia wezmę udział.

    Pozdrawiam
    www.memoriesthatremain.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo chciałabym drewniany - akurat pasuje do moich planów życiowych :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. super! a co dla osób bez fb?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam sie i ja :) udostepniłam na fb info o zabawie :D
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. same cudeńka,chętnie je przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne są więc i ja stanę w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, dawno mnie tu nie było, ale cudeńka wyczyniasz:)
    może i mnie się uda wygrać skoro z totkiem sobie nie radzę:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądają super :) Umiliłyby mi pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku!!!! Zakochałam sie w tych notesikach :-**

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział oczywiście cudne notesiki !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu cicho podglądam twoje poczynania blogo-domowo-ogrodowiskowe już od bardzo dawna, możliwe że od początku i muszę stwierdzić, że masz genialne pomysły i zamysł twórczy. Jesteś dla mnie kopalnia pomysłów i inspiracji, które mam nadzieję kiedyś i u siebie urzeczywistnić :) Notesy są świetne! Szczególnie ten z jelonkiem, ponieważ sama mam takiego samego w antyramie, powieszonej na ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne cudowności! Staję w kolejce, obserwuję, daję info na bloga, ale nie mam fb... Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. z takimi notesami jeszcze się nie spotkałam...wyglądają efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Magia artystyczna w notesikach skąpana, Córcia by się uradowała kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :)
    polubiłam i udostępniłam na fb jako Agnieszka I.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu. Piękne rzeczy tworzysz. Uwielbiam takie rękodzieło. Jak zobaczyłam Notes z Jeleniem- nie mogłam się opanować. Właśnie zaczynam kurs łowiecki i przydałby mi się na wykłady :) Cudowny- biorę udział- bo jakbym nie mogła! Od dziś Cię obserwuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczności przygotowałaś:) Z przyjemnością wkomponuję się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja chętnie się przyłączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Na blogu już umieszczam. Fejsbuka pożegnałam póki co :/ Ale mam nadzieję, że mnie nie zdyskwalifikujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękności. Uwielbiam takie rzeczy:)

    zgłaszam się :)

    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się i ja:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne notesiki dla mojej córci ;)

    zgłaszam się :) wszystko zrobione
    udostępnione na blogu: http://allthisourworld.blogspot.com/
    i na fb
    obserwuję jako: becia114

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczności, tym razem nie dołaczę, ale pozachwycać się chyba każdy może :)

    OdpowiedzUsuń
  49. biorę udział
    sienia_88@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne skarby :)) Oczywiście, dołączam do grona biorących udział w zabawie :) już wklejam baner u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy pomysł z tymi notesami! i drewnianymi okładkami :) Dopisuję się ochoczo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. warunki spełnione,na Fb udostępniam i lubię jako Danuta.W :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialny pomysł, genialne wykonanie!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności Aneczko!
    Trzymam mocno (za siebie) kciuki;D
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja mam chrapkę na takie cuda :) chociaż szczęścia do wygrywania brak. Cudne takie rzeczy i podziwiam ludzi, którym się chce, którzy mają dryg i głowę pełną pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)
    Polubiłam i udostępniłam na FB.
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. nie mogę się nie zgłosić! piękne rzeczy tworzysz :) na fb polubiłam i udostępniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne, bardzo eko i bardzo w moim klimacie :) trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne... i naprawdę wyjątkowe :)) staję :)

    Pozdrawiam gorąco
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak nic będę dreptać w kolejce. Jestem drewnolubna i eco jak najbardziej, więc zestaw idealny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Aaaaaaaaaaale cudeńka! Ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Na fb lubię jako Jowita Joy M., udostępnione, banerek na blogu, obserwuję,a teraz pozostaje czekać cierpliwie na de cudeńka <3

    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne notesiki, super :)
    Na fb już udostepnione, zaraz ustawiam baner :)

    Pozdrawiam,
    http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne notesy, zwłaszcza renifer skradł moje serce :)
    pozdrawiam ciepło :)
    banerek na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczne notesy :)) bardzo pomysłowe i oryginalne :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ręczna robota i w jakim stylu, oczywiście takim jakim lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam naturalne materiały i leśne motywy, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie cuda! Zgłaszam się i obserwuję, a na fb udostępniłam informację o konkursie. Podlinkowany baner tu - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  68. O a czemu ja nie znam jeszcze Ciebie? :))))
    Pewnie że się dopisuję!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja również się dopisuję, obserwuję i na fb lubię i udostępniam ;) Banerek na blogu: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale cudeńka! Uwielbiam wszelkie notesiki, zeszyty, kalendarze itd, a szczególnie gdy są tak piękne i oryginalne :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. witam,zglaszam udzial .Ana fb lubie i udostepniam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Zakochałam się w tym zestawie!!!!!!!
    Właśnie spełniłam wymogi konkursu, czekam, aż uśmiechnie się do mnie los. :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham notesy wszelkiego rodzaju:) Takich cud jeszcze nie miałam więc chętnie wezmę udział w konkursie:) Na fb udostępnione i polubione!!

    OdpowiedzUsuń
  74. cudne:):) może mi się poszczęści:) staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczne notesiki, ale długa ta kolejka i szanse małe, ale zapisuję się i czekam na wyniki, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się z największą przyjemnością!!! Cudne te notesy :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale cuda! Kocham wszelkie notesy, pismienniki itp itp ... więc staję w kolejce :) www.tuqtu.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Dołączam do listy chętnych ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    I post in my sidebar...
    helenavs.blogspot.com

    with love,
    Helena_VS
    *)

    OdpowiedzUsuń
  80. nio- zatkało mnie kochana!!! piękne i czekam ,że może cos wreszcie wygram...banerek na moim blogu ;)
    http://shekoku.blogspot.com/2013_09_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  81. zapisuję się po cudeńka i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wspaniałe candy, zapisuję się i zapraszam na moją jesienną rozdawajkę :) Banerek na blogu :)
    http://ewelinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo fajne ECO rzeczy :) Zapisuję się z miłą chęcią!
    Pozdr
    Edith Stuff

    edithstuff.blogspot.com
    fb Edith Stuff

    OdpowiedzUsuń
  84. podnoszę łapkę w górę :) udostępniłam i polubiłam na fb jako Alicja Holka a.holka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Oh byłoby cudownie:) Mini-candy, a mój mega-apetyt na spróbowanie szczęścia, pozdrawiam Cię serdecznie, iszart

    OdpowiedzUsuń
  86. uch zdążyłam :)

    info o candy: http://worldfashionstyleeve.blogspot.com/
    na fb: https://www.facebook.com/WorldFashionStyleEve

    OdpowiedzUsuń
  87. chcę upolować jelonka !!!!
    obserwuję: rraaveenn
    info o candy na fb:https://www.facebook.com/katarzyna.kruk.589/posts/177340749119672

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się ;)
    Baner:
    http://osobliwe.blogspot.com/
    Na fb udostępaniam : https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1415744171986501 (Amelia JA)

    OdpowiedzUsuń
  89. cudowne notesiki:)
    zgłaszam się
    obserwuję jako meeg1990
    fb udostępniłam https://www.facebook.com/gosia.nik/posts/1419626771590929
    info o candy http://meeg1990.blogspot.com/2013/09/biore-udzia_19.html

    OdpowiedzUsuń
  90. Jakie one piękne! Patrząc po ilości zgłaszających się po notesik mam marne szanse, ale trzeba próbować! :-)
    Banerek już wrzucam :-)
    moniszkarzeczyladne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Same wspaniałości ustawiam sie w kolejce , może dopisze mi szczęście .Banerek umieszczony, zapraszam do mnie http://skradzionechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Oczu oderwać nie mogę. Piękne i ekologiczne, cudne! Udostępniam na fb;)

    OdpowiedzUsuń
  93. AAAA zakochałam się! są cudowne. Bardzo eko i minimalistyczne.

    Banerek już ląduje na blogu http://liveyourdreamsandlife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  94. Also I would like sign up for this super candy.
    I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  95. Z przyjemnością dopisuję się w kolejce do tej ekozabawy.

    OdpowiedzUsuń
  96. I jak tu nie przystanąć i nie zamarzyć?...
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  97. i ja też się skusze na tą extra eko - zabawę nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  98. super Candy, załapię się jeszcze do kolejki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. z niewielkimi szansami na wygrana ale moj duzy zaciska kciuki bo jak zobaczyl notes z reniferem to stwierdzil,ze bedzie marzyl o nim :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Hej ;) Kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  101. cuda, cudeńka! dołączam i ja :)
    pozdrawiam, Kaja

    OdpowiedzUsuń
  102. Super te notesiki :D Uwielbiam takie eko gadżety i całą modę na ekologię. Recykling, energia odnawialna, ekologiczne technologię i pomysłowość człowieka. Cudne!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco